Re: Barbeque evenement

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Barbeque evenement

★★★★ Novice

Hallo,

ik heb sinds gisteren het BBQ evenement en citroenschijfjes verzameld maar ik kan ze niet inwisselen!

Ook ik de missie weg waar je de tuinkabouters mee kan verzamelen,

HELP !? 

Groetjes Elzebelz 

Bericht 1 van 8 (792 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Barbeque evenement

EA SPORTS FC Team

Hallo @Elzebelz,

 

Op wat voor zoektocht stuur je mij nu weer? Ik ben net als een dwaas alle plantenbakken aan het doorzoeken geweest voor aanwijzingen en gaf de planten een of ander mysterieus drankje Standard smile

 

Hoe dan ook, het is mij gelukt om genoeg citroenschijfjes te verzamelen en ik heb wat koelboxen kunnen openen, zonder problemen. Helaas heb ik nog geen BBQ gekregen, maar misschien komt dat later wel.

 

Het kan dus zijn dat er iets aan de hand is met jouw spel, probeer jouw apparaat eens opnieuw op te starten en als je het spel gelinkt hebt aan jouw account, kan je het spel opnieuw installeren. 

 

Door dit te doen kan je binnen no-time koelboxen openen en al jouw citroenschijfjes uitgeven :eahigh_file:

Jason.png
Bericht 2 van 8 (783 Weergaven)

Re: Barbeque evenement

★★★★ Novice

Hai Jason,

Fijn dat het jou goed lukt,

mij dus NIET!

het spel heb ik opnieuw geïnstalleerd en ook mijn safari browser opgeschoond , mijn iPad is up gedated evenals mijn iPhone,dus zeg jij het maar,

vriendelijke groet Els

Bericht 3 van 8 (780 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Barbeque evenement

EA SPORTS FC Team

Hay Els,

 

Nog niet gelukt, zelf na al mijn supergoede tips? Dat kan echt niet!

 

Ik ga even klagen bij de Sims Mobile mensen, ik ben zo terug.

Jason.png
Bericht 4 van 8 (776 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Barbeque evenement

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Okay daar ben ik weer, de Sims Mobile mensen zijn dit probleem nog niet eerder tegengekomen en alles bleek in orde te zijn. Mooi niet dus.

 

Heb je voor mij misschien jouw speler-id zodat we dit verder kunnen onderzoeken?

 

Je kunt hier lezen waar je dit kunt vinden:

 

https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-mobile/find-your-player-id-in-the-sims-mobile/

 

@Elzebelz

Jason.png
Bericht 5 van 8 (774 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Barbeque evenement

★★★★ Novice

Hai Jason, 

Hierbij de screen shots en player id, zoals je ziet heb ik al aardig wat schijfjes verzameld, de evenement kan ik wel spelen maar de missie ben ik óók kwijt.

vriendelijke groet

Elszebelz

Bericht 6 van 8 (759 Weergaven)

Re: Barbeque evenement

★★★★ Novice

En nogmaals

Bericht 7 van 8 (755 Weergaven)

Re: Barbeque evenement

EA SPORTS FC Team

We gaan ermee aan de slag!

 

Ik heb het doorgegeven aan de dame van ons QA team (die heel goed met dit soort dingen is) en ze gaan jouw account onderzoeken om te zien wat de oorzaak hiervan is Standard smile

Jason.png
Bericht 8 van 8 (748 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help