the sims 2

door sjakduiventak
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

the sims 2

★ Novice

Beste EA,

 

Ik probeer uit te vinden waarom The Sims 2 niet werkt op mijn PC op Windows 10. Ik heb gewoon de Disc versies van zowel het originele spel The Sims 2, alsmede de uitbreidingspakketten. Bij het opstarten is er geen probleem. Echter op het moment dat ik op een buurt klik en het spel de buurt gaat laden, breekt hij na het laden het spel af. Het spel vertelt mij dat het spel is vastgelopen en wordt afgesloten. De verschillende compatibiliteiten heb ik al geprobeerd, maar steeds loopt het spel vast bij het laden van de buurt. In andere topics werd er verwezen naar de optie dat het mogelijk is om je hard-copy versies om te kunnen laten zetten naar digitale versies. Dit zou een zegen van god voor mij zijn, aangezien het gehele spel nu onspeelbaar is voor mij. Ik doel daarbij overigens niet op de promotie van The Ultimate Collection. Ik heb ook verder geen idee wat dit is namelijk, dit was mij volledig voorbij geschoten. Kunt u mij helpen met het spel weer speelbaar te krijgen? Ik zit in een hoekje, maar kan er niet uit. Ik heb geen flauw idee wat ik nog zou kunnen doen.

 

Daan

Bericht 1 van 12 (913 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: the sims 2

EA SPORTS FC Team

Dat noem ik pas service!

 

Ik ken de man in kwestie en hij zit onder de tattoo's en heeft een enorme baard, het is de aardigste persoon die ik ken met een geweldig gevoel voor klantenservice. 

 

Met alle uitbreidingen heb je zeker wel wat te doen in jouw weekend Standard smile

 

Veel plezier!

 

 

 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 6 van 12 (1.092 Weergaven)

Alle reacties

Re: the sims 2

EA SPORTS FC Team

Beste @sjakduiventak,

 

Bedankt voor jouw bericht.

 

De Sims 2 is al een ouder spel en kan inderdaad problemen ondervinden met de disc versie op Windows 10. De helpdesk heeft in bepaalde gevallen de mogelijkheid om de disc versie om te zetten naar de digitale versie.

 

Deze digitale versie bevat enkele updates waardoor het spel beter kan werken op Windows 10 PCs.

 

Neem hiervoor telefonisch contact op met onze helpdesk:

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

 

Ze zijn ma-vrij geopend van 12:00 t/m 21:00. 

Jason.png
Bericht 2 van 12 (911 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: the sims 2

★ Novice
Dank voor de snelle reactie! Top! Ik zal morgen even contact opnemen zoals de instructie luidt.

Daan
Bericht 3 van 12 (906 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: the sims 2

EA SPORTS FC Team

Graag gedaan, laat even weten wat er uit is gekomen en of je De Sims 2 weer verder kunt spelen via Origin. 

Jason.png
Bericht 4 van 12 (892 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: the sims 2

★ Novice

Beste Jason,

 

Ik heb gebeld naar de support van EA. Een vriendelijke (Belgische) man heeft mij geholpen en heeft een product toegevoegd aan mijn Origin account, wat schijnbaar The Sims 2 en alle uitbreidingspakketten inhoudt! Geweldig! Hij heeft mij snel, vriendelijk en met vertrouwen geholpen. Mijn weekend is weer goed!

 

 

Thanks!

 

Met vriendelijke groet,

Daan

Bericht 5 van 12 (887 Weergaven)

Re: the sims 2

EA SPORTS FC Team

Dat noem ik pas service!

 

Ik ken de man in kwestie en hij zit onder de tattoo's en heeft een enorme baard, het is de aardigste persoon die ik ken met een geweldig gevoel voor klantenservice. 

 

Met alle uitbreidingen heb je zeker wel wat te doen in jouw weekend Standard smile

 

Veel plezier!

 

 

 

Jason.png
Bericht 6 van 12 (1.093 Weergaven)

Re: the sims 2

★ Novice

hallo

 

is het nog mogelijk om de sims 2 en al zijn uitbreidingen te kunnen krijgen. ik hou echt van dat spel zelf heb ik de sims 2(base game) en bon yoyage op een cd, maar ik zou nog graag alle uitbreidingen willen. 

Bericht 7 van 12 (810 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: the sims 2

EA SPORTS FC Team

Hiervoor heb ik speciaal een topic aangemaakt op het Origin forum, klik hier om het topic te vinden.

Jason.png
Bericht 8 van 12 (804 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: the sims 2

★ Novice

bedankt voor het snelle regering, maar ik heb al een mail gestuurt naar een van jullie medewerkers hij/zij zou me verder helpen. maar bedankt voor de snelle reactie

Bericht 9 van 12 (798 Weergaven)

Re: the sims 2

EA SPORTS FC Team

Geweldig, ik hoop dat je zo snel mogelijk weer De Sims 2 kunt spelen Standard smile

Jason.png
Bericht 10 van 12 (796 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help