sims 3 wilt niet starten/installeren op windows

door suuzhartog
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims 3 wilt niet starten/installeren op windows

★★★ Newbie

Hallo ik heb een nieuwe laptop met windows 10. Ik wilde nu sims 3 weer erop zetten. maar vlak voor het einde van het installeren. krijg ik de melding: 'Een app op uw pc heeft het volgende windowsonderdeel nodig:  Onderdeelgegevens verzamelen'.

 

Met daarbij dan de optie installeren of niet installeren. De optie installeren kan ik dan niet aanklikken, dus moet op niet installeren klikken. Waarna ik dit gedaan heeft word de installatie van sims 3 afgerond. maar als ik vervolgens het spel weer spelen, door op de snelkopping te klikken, krijg ik weer de melding in beeld. Ook als ik hem via orgin installeer en start krijg ik deze melding.

Wie heeft de tip om dit op te lossen. ben al aantal dagen bezig ermee en kan online niks vinden Frown 

 

 

Bericht 1 van 2 (795 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 3 wilt niet starten/installeren op windows

EA SPORTS FC Team

Hey @suuzhartog,

 

Het nadeel is dat Windows niet aangeeft welk onderdeel je precies nodig hebt, hierdoor kunnen we alleen raden welk onderdeel er mist. Ik heb een paar onderdelen neergezet die nodig kunnen zijn voor De Sims:

 

 

1. VC++

 

C:\Origin Games\The Sims 3\__Installer\vc\vc2005sp1\redist\vcredist_x86

 

2. DirectX

 

D:\Origin Games\The Sims 3\__Installer\directx\redist\DXSETUP

 

3. Drivers

 

https://help.ea.com/nl/help/pc/finding-devices-and-updating-drivers/

 

4. Uitvoeren als Administrator

 

Vergeet ook niet om Origin en De Sims 3 op te starten als administrator. Je kunt ook proberen om De Sims 3 en Origin compleet van de computer te verwijderen en ze opnieuw te installeren, hierbij is het belangrijk dat je het .exe bestand opstart als administrator.

 

https://help.ea.com/nl/help/pc/how-do-i-run-a-program-or-a-game-as-an-administrator/

 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (788 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help