Re: sims 3 verwijderd

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims 3 verwijderd

★ Novice

hallo

 

ik heb orgin acces gepakt om sims 3 te kunnen spelen gratis

nu klik ik daar op en zegt orgin:

 

FOUT 404
Hm, dat ging niet zoals gehoopt

We hebben niet kunnen vinden waarnaar je op zoek was. De pagina is mogelijk verplaatst. Als je het adres handmatig hebt ingevoerd, controleer dan of je alles correct gespeld hebt.

 

wat moet ik nu doen want heb wel betaald en nu doet hij niks meer Frown

Bericht 1 van 6 (273 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 3 verwijderd

EA SPORTS FC Team

Hallo @omain1993,

 

Error 404 is een foutcode die je te zien krijgt op een webpagina. Kan je wel De Sims 3 downloaden en installeren via de Origin?

 

Je kunt Origin downloaden en installeren via https://www.origin.com/usa/en-us/store/download

 

Daarna hoef je alleen maar in te loggen met jouw account, op de Gamebibliotheek te klikken en op De Sims 3 Download knop Standard smile

Jason.png
Bericht 2 van 6 (265 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 3 verwijderd

★ Novice

heey @EA_Jason

 

de 404 foutcode laat hij zien op orgin zelf toen ik op sims 3 klikte om hem te openen zodat je daarna op downloaden kon klikken 

daarom vind ik het zo raar omdat 404 een webpagina fout is en ik hem echt letterlijk in orgin te zien krijg 

heb orgin al opnieuw gedownload en bliijf zelfde fout krijgen als ik op de sims 3 klik Frown

Bericht 3 van 6 (256 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 3 verwijderd

EA SPORTS FC Team

@omain1993 Heb je misschien een screenshot voor mij?

Jason.png
Bericht 4 van 6 (248 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 3 verwijderd

★ Novice

Het is opgelost denk dat er veel mensen geklaagt hebben want ineens kan ik hem downloaden toch bedankt voor het meedenken gr 

Bericht 5 van 6 (241 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 3 verwijderd

EA SPORTS FC Team

Geen probleem.

 

Ik had er zelfs niets over terug kunnen vinden op het forum of bij onze helpdesk, ik heb ook geen mailtjes over dit probleem gezien, dus mogelijk was het een tijdelijk iets Standard smile

Jason.png
Bericht 6 van 6 (237 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help