The sims 2 ultimate collection

door Zazoush
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

The sims 2 ultimate collection

★★ Novice

Beste,

 

Ik ben bijna 24 jaar en al sinds jongs afaan een erg grote fan van dit spel.

Enorm veel tijd van mijn tienerjaren heb ik gespendeerd aan het spelen van de sims 2 ..

nu zag ik dat er in november nog een download was van the ultimate collection, en dit heb ik nu pas gezien!

 

zou er aub nog een mogelijkheid zijn om deze link weer actief te maken?

 

door de jaren heen ben ik ook een aantal uitbreidingspakketten kwijtgespeeld.

het zou erg fijn zijn om alle uitbreidingspakketten eindelijk te kunnen spelen..

 

aangezien de prijzen vroeger erg hoog lagen had ik nooit de mogelijkheid om alle spellen in bezit te hebben..

 

ik hoop dat er weer een actieve link komt, jullie zouden er nog velen een groot plezier mee doen..

 

vriendelijke groetjes..

Bericht 1 van 2 (183 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The sims 2 ultimate collection

EA SPORTS FC Team

Beste @Zazoush,

 

Volgens mij was de laatste actie die wij hadden met betrekking tot De Sims 2 enkele jaren terug waar je de Ultimate Collection gratis kon krijgen met een speciale code.

 

Deze code is al een tijd lang niet meer te gebruiken en we kunnen hem niet meer invoeren aangezien onze support voor De Sims 2 afgelopen is, het is dus niet meer mogelijk om de digitale versie te krijgen van De Sims 2 Ultimate Collection. 

 

Ik begrijp dat heel veel mensen graag de terugkeer zien van De Sims 2 Ultimate Collection, maar ik ben niet op de hoogte van plannen dat dit ook gaat gebeuren.

 

Frown

Jason.png
Bericht 2 van 2 (169 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help