Re: The Sims 2

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

The Sims 2

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Ik ben mijn sims 2 weer gaan spelen 

ik gebruik Windows 10, acer laptop. Alleen; het is heel traag en daardoor o.a verdwijnt mijn sims huis wel eens.. 😆 en af en toe haken enzo.. Maar Ik wil graag weten hoe ik het spel makkelijk kan spelen op mijn laptop, en hoe ik mijn sims 2 op mijn origin acount krijg! Ik heb deze op cd/dvd gekocht, maar wil  graag ook op mijn Origin account hebben.. toegevoegd 

Bericht 1 van 6 (1.147 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The Sims 2

★★★★★ Expert


Hallo @nathalielove1994,

De beveiliging die ongewenste kopieën maken tegen moet gaan en meekomt op de disk uitgave van de Sims 2 werkt mogelijk niet meer op een modern besturingssysteem als Windows 10.
Deze wordt zelfs geblokkeerd door de aangevulde beveiligingstechnieken van Windows 10.

Voor je problemen die je ervaart met het spelen:
  • Voldoet je laptop wel aan de systeemeisen?
  • Zijn je stuurprogramma's bijgewerkt?
  • Hernoem de map van De Sims 2 in je Documenten\Electronic Arts.
  • Zorg dat de werking van je spel niet verhinderd wordt, door zoveel mogelijk de andere software af te sluiten.
  • Start de Sims 2 op als Administrator.
  • De instellingen aanpassen in het spel of Windows zelf.
  • Zorg ook dat de Gebruikersaccountbeheer (UAC) tijdelijk is uitgeschakeld.
  • Ook kan de Compatibiliteitsmodus proberen, maar dit kan niet werken.

Je kan de productcode van De Sims 2 inwisselen aan je spelbibliotheek van de Origin cliënt.
  1. Start de Origin cliënt op en meld je aan met de juiste Origin / EA account waarop je het spel wilt toevoegen.
  2. Klik op het menu Origin.
  3. Kies Productcode verzilveren.
  4. Voer de productcode in. Deze staat meestal op de achterkant van het boekje dat meekomt met spel.
  5. Als het goed is gegaan, zal je dan je spel kunnen downloaden in Mijn spelbibliotheek.

De ondersteuning voor De Sims 2 is beëindigd en daardoor worden digitale kopieën voor De Sims 2 niet ondersteund.


Voor meer informatie zou je deze websites kunnen bezoeken:

Laat je nog weten of hiermee je vraag / probleem is opgelost?

Groetjes.


Bericht 2 van 6 (1.130 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The Sims 2

★★ Novice

Ik begrijp nog steeds niet wat ik moet doen 

Bericht 3 van 6 (1.126 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The Sims 2

★★★★★ Expert


Hallo @nathalielove1994,

Je bericht bestaat uit een probleem en een vraag.

Je wilt graag een ouder spel (De Sims 2) kunnen spelen op een nieuwer besturingssysteem (Windows 10).
Je laptop dient te voldoen de systeemeisen. De traagheid en het vastlopen kunnen hiermee te maken hebben.
Dit spel gebruikt een bepaalde beveiligingstechniek dat niet meer ondersteund wordt door Windows 10.

  1. Voldoet je laptop aan de gestelde systeemeisen van het spel?
  2. Heb je alleen het basisspel?
  3. Zijn de stuurprogramma's van je laptop bijgewerkt?
  4. Gebruik je nog gedownloade inhoud dat niet standaard bij het spel komt?
  5. Sluit alle onnodige programma's af, om systeembronnen vrij te maken.
  6. Heb je de Sims 2 opgestart als Administrator?
  7. Ook het Gebruikersaccountbeheer kan zorgen voor meer hinder en meldingen.
  8. Zou je een DXDiag rapport kunnen toevoegen?

Heb je Origin al gedownload en geïnstalleerd?
Je kan proberen om de productcode van de Sims 2 te registreren in Origin.
Als een productcode al geregistreerd is, dan kan deze niet nogmaals geregistreerd worden.
Het spel dient in een erkende winkel te zijn gekocht en niet via iemand anders, ook wel tweedehands genoemd.
Meer informatie over een spel installeren vanaf een schijf.


Groetjes.


Bericht 4 van 6 (1.123 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The Sims 2

★★★★★ Novice

klopt het als ik het zo lees dat je hem nog bij origin kan laten zetten want me sims 2 wilde ik weer gaan spelen

maar krijg hem niet op me windows 10 laptop hij blijft de melding geven na het installeren update is mislukt

wat moet ik doen want via de helpdesk kunnen ze me niet helpen want ze kunnen me spellen niet digitaliseren 

en hij geeft bij origin aan dat mijn codes niet kloppen terwijl ik hem nog nooit gebruikt heb en destijds nieuw in de winkel kocht

Bericht 5 van 6 (1.081 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The Sims 2

★★★★★ Expert


Hallo @mariskac99,

Je kan proberen je de productcode van De Sims 2 te registreren via de Origin cliënt, zoals je dat normaal zou doen.
Helaas is er geen garantie dat het ook gaat lukken, aangezien Origin uit werd gebracht nadat De Sims 2 werd uitgebracht.

Als je De Sims 2 probeert te installeren van de DVD, dan zal dit waarschijnlijk niet gaan, omdat dit ouder spel niet werkt op een nieuwer besturingssysteem zoals Windows 10. Daarbij gebruikt De Sims 2 een beveiligingstechniek dat niet wordt ondersteunt en deze wordt vast geblokkeerd door Windows 10. Mocht de installatie toch lukken, dan kan je het mogelijk niet het spel niet opstarten, het spel loopt vast en/of geeft foutmeldingen.
In jouw geval kan je de update daardoor niet uitvoeren. Wie weet wat nog voor een conflicten.

De actie voor de digitale versie, De Sims 2 Ultieme Collectie is afgelopen. De helpdesk kan je inderdaad niet meer helpen met het leveren van een digitale uitgave van De Sims 2. Dit is jammer maar ook wel begrijpelijk. Immers, je kan niet na jaren nog aankomen met nog een kopie die ergens vergeten was.

Je kan proberen met de Compatibiliteitsmodus of het spel nog werkt op je Windows 10 laptop, maar dit is geen garantie dat het ook zal blijven werken.
Als je de Sims wilt spelen op Windows 10, kies dan voor De Sims 3 of De Sims 4.
Wil je toch De Sims 2 spelen, dan zal je een andere computer met Windows 7 gaan gebruiken.

In deze forum tak kun je dezelfde vraag tegenkomen en zal deze ook wel nog een gesteld worden.
Er zijn vast nog mensen bezig die pogingen doen om De Sims 2 werkend te krijgen op de moderne Windows computers.
Je kan op internet gaan zoeken of er iets bij staat dat ook voor jou werkt. Deel die dan gerust met ons.


Groetjes.


Bericht 6 van 6 (1.074 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help