Re: THE SIMS 2 ULTIMATE COLLECTION

door ScienceSteef
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

THE SIMS 2 ULTIMATE COLLECTION

★★ Novice

Beste mensen!

na meerdere keren teleurgesteld te zijn geweest en na meerdere keren te horen hebben gekregen dat the sims 2 ultimate collection niet meer beschikbaar was, kan ik jullie met HEEL veel trots vermelden dat ik dit TOCH voor elkaar heb gekregen 😍 met heel wat zoekwerk maar het is me gelukt!!!! Kijk maar naar de foto 😏

 

aan de medewerkers van ea, jullie zijn alvast bedankt om zo “ op de hoogte “ te zijn van deze game.

 

als jullie nog openstaande vacatures hebben, dan zal ik jullie team met plezier komen versterken om jullie te helpen waar jullie geen hulp voor hadden Standard smile

 

groetjesssss

Bericht 1 van 6 (580 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: THE SIMS 2 ULTIMATE COLLECTION

EA SPORTS FC Team

Ik ben blij dat het gelukt is, wil je misschien ook delen hoe je dit hebt gedaan? (tenzij het op een niet zo nette manier is natuurlijk)

 

Voor vacatures, neem hier eens een kijkje:

 

https://www.ea.com/careers

 

Wink

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (566 Weergaven)

Alle reacties

Re: THE SIMS 2 ULTIMATE COLLECTION

EA SPORTS FC Team

Ik ben blij dat het gelukt is, wil je misschien ook delen hoe je dit hebt gedaan? (tenzij het op een niet zo nette manier is natuurlijk)

 

Voor vacatures, neem hier eens een kijkje:

 

https://www.ea.com/careers

 

Wink

Jason.png
Bericht 2 van 6 (567 Weergaven)

Re: THE SIMS 2 ULTIMATE COLLECTION

★★ Novice

Hoe en waar heb je dat gedaan???

Bericht 3 van 6 (545 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: THE SIMS 2 ULTIMATE COLLECTION

★ Novice

Hoi ik ben nieuw hier, ik ben hier eigenlijk aan het kijken hoe ik de sims ultimate collection ook kan krijgen Wink

Ik heb zelf alle uitbreidingen van de sims 2 gekocht, ik heb ze allemaal gevonden behalve bon vojage en vrije tijd.

Ik weet zeker dat ik ze heb gekocht maar ik kan ze echt niet vinden. 

Verder probeer ik steeds de normale spellen te downloaden maar ik heb denk ik de digitale versie nodig.

Hoe heb je het voor elkaar gekregen? Ik zou het echt zo graag willen weten, ik heb de sims2 al jaren niet gespeeld jammer genoeg

Bericht 4 van 6 (502 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: THE SIMS 2 ULTIMATE COLLECTION

★ Novice

Kun je een uitleg geven hoe je dit voor elkaar hebt gekregen?

Bericht 5 van 6 (318 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: THE SIMS 2 ULTIMATE COLLECTION

★★★★★ Expert
De Sims 2 Ultieme Collectie zul je niet meer te kunnen krijgen. De actie om deze collectie gratis te krijgen werd op 11 oktober 2018 beëindigd.
Mensen die De Sims 2 Ultieme Collectie te koop online aanbieden, zullen oplichters zijn. Met de minder leuke gevolgen erna.
De productcodes worden gekoppeld aan het Origin / EA account waarmee de productcode werd verzilverd / geregistreerd en dat blijft ook zo.

Tevens zullen oudere spellen niet meer overweg kunnen met de nieuwere computers. Dit zal betekenen, dat zo'n spel niet eens start, vastloopt, vreemd doet of andere problemen zullen tonen. Wil je De Sims spelen, dan zul je De Sims 3 of De Sims 4 moeten gaan gebruiken.


Groetjes.
Bericht 6 van 6 (293 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help