Re: Sims 3 updaten via Origin lukt niet

door asdfgjanine1999
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 3 updaten via Origin lukt niet

★★ Novice

Hallo,

Ik heb net opnieuw Origin met daarbij de Sims 3 gedownload. Die download is voltooid en voor dat ik het kan spelen staat er dat het spel ge-update/bijgewerkt moet worden. Als ik op 'speel' druk komt er een melding dat ik het moet updaten etc. etc. Als ik daarop klik komt het volgende:

 

SPEL BIJWERKEN... Er worden updates toegepast op De Sims™ 3. Als je doorgaat zonder deze update, kan dat invloed hebben op de speelervaring en de toegang tot online functies blokkeren

 

Hier staat een groene volle balk onder met daaronder een percentageteken ( % ). Maar deze balk met percentage verandert niet en ik merk ook dat er helemaal niks gebeurt als ik op updaten heb geklikt. Ook als ik mijn uitbreidingspakketten weer wil downloaden geeft hij aan dat ik de sims 3 moet updaten, maar weer als ik daar op klik gebeurt er niks.

 

Ik heb mijn laptop al opnieuw opgestart en het een paar keer opnieuw geprobeerd. Weet iemand hoe dit op te lossen?

Bericht 1 van 4 (463 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 3 updaten via Origin lukt niet

EA SPORTS FC Team

Hey @asdfgjanine1999,

 

Hoe heb je de Sims 3 geïnstalleerd? Heb je dit gedaan via de disc of via download? Het kan namelijk vaak een conflict geven wanneer je De Sims 3 geïnstalleerd hebt via de disc en het spel probeert te updaten via Origin. Het helpt dan om de Sims 3 te verwijderen en opnieuw te installeren via Origin.

 

Andere oplossingen zijn:

 

- Spel repareren

- Opstarten als administrator

- Origin Cache legen

 

Je kunt hier nalezen hoe je dit precies doet. 

 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (599 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 3 updaten via Origin lukt niet

★★ Novice

Dit komt er te staan wanneer ik op 'Speel' druk.

oo.pngooo.png

 

Bericht 2 van 4 (455 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3 updaten via Origin lukt niet

EA SPORTS FC Team

Hey @asdfgjanine1999,

 

Hoe heb je de Sims 3 geïnstalleerd? Heb je dit gedaan via de disc of via download? Het kan namelijk vaak een conflict geven wanneer je De Sims 3 geïnstalleerd hebt via de disc en het spel probeert te updaten via Origin. Het helpt dan om de Sims 3 te verwijderen en opnieuw te installeren via Origin.

 

Andere oplossingen zijn:

 

- Spel repareren

- Opstarten als administrator

- Origin Cache legen

 

Je kunt hier nalezen hoe je dit precies doet. 

 

Jason.png
Bericht 3 van 4 (600 Weergaven)

Re: Sims 3 updaten via Origin lukt niet

★★ Novice
Ik heb de sims 3 geïnstalleerd via de originele disc, en die heeft mij toen doorgeschakeld naar Origin, toen heb ik de sims 3 gedownload in Origin.

Ik zal straks even proberen het te verwijderen en opnieuw te installeren zonder disc.
Bericht 4 van 4 (446 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help