Re: Sims 3 op nieuwe pc installeren

door Juut86
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 3 op nieuwe pc installeren

★ Novice

Zoals de titel al zegt, dat is wat ik aan het proberen ben.

Echter na inloggen op mijn origin account zou je denken dat ik deze van daar af op kan pakken. Echter verschijnt de sims 3 helemaal niet bij mijn games maar in plaats daarvan vraagt hij om het spel te activeren. Dus ik voer netjes code in, maar surprise surprise, 'code is al in gebruik'

Iemand enig idee hoe nu verder? Ik moet dit toch vanaf mijn origin account zonder ongein kunnen installeren?

iemand die me kan helpen?

 

Alvast bedankt Standard smile

 

gr

Bericht 1 van 5 (348 Weergaven)

Re: Sims 3 op nieuwe pc installeren

EA SPORTS FC Team

Hey @Juut86,

 

Wanneer je deze melding te zien krijgt is er een erg grote kans aanwezig dat je deze code al gebruikt hebt op een ander EA account. Je kunt proberen om in te loggen in Origin met een ander mail adres of met een andere gebruikersnaam.

 

Werkt dit ook niet? Neem dan contact op met onze helpdesk om het juiste account terug te vinden Standard smile

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 2 van 5 (334 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3 op nieuwe pc installeren

★ Novice
Dank voor de reactie!

Ik heb maar 1 Origin account. Als ik met deze exact dezelfde inlog op mijn oude pc,staat de sims hier keurig bij. echter op mijn nieuwe pc krijg ik het dus niet voor elkaar.
wat doe ik nu de account wel de juiste is?
Bericht 3 van 5 (328 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3 op nieuwe pc installeren

EA SPORTS FC Team

Geen probleem!

 

Als je er echt echt echt 1000% zeker van bent dat je ingelogd bent met het juiste account, dan is het nodig om de cache van Origin te legen. 

 

Het kan weleens voorkomen dat de gamebibliotheek leeg is doordat de cache bestanden enkele problemen geven. Door deze te verwijderen los je het probleem op.

 

Voor instructies lees je dit artikel door:

 

https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Jason.png
Bericht 4 van 5 (323 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3 op nieuwe pc installeren

★ Novice
top!, ga ik dat proberen. Misschien domme vraag,maar maakt het nog uit op welke pc(de oude of nieuwe)?
Bericht 5 van 5 (317 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help