Sims 3 doet het niet op de macbook

door jwcxii
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 3 doet het niet op de macbook

★★★★ Novice

Hallo!

 

Ik heb een macbook pro retina 13 inch, uit 2015 
Ik heb vorig jaar denk ik ergens of nog eerder zelfs, sims 3 gekocht en geïnstalleerd op origin. Hij heeft het alleen nooit gedaan. 

Heb al eens contact met jullie opgenomen en toen moest ik constant een mapje verwijderen maar ik weet niet meer welk mapje, en als ik dat elke keer moet verwijderen voor ik ga spelen delete ik denk ik constant mijn speelgegevens. Als ik het spel heb geïnstalleerd moet hij eerst gelijk een update doen, dit doe ik. Dan moet die iets met patch doen dat doe ik ook en dan wil ik hem opstarten, zie ik dat groene beeld maar meer ook niet, hij start verder niet op. 

 

groetjes

Bericht 1 van 2 (269 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 3 doet het niet op de macbook

EA SPORTS FC Team

Hallo @jwcxii!

 

Zou je voor mij deze probleemoplossingen willen proberen? Onderaan vind je de instructies voor de Mac, dit zijn standaard stappen die vele problemen oplossen en ik wil zien of dit voor jou een verbetering geeft.

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-Sims-4-Technische-problemen-oplossen/m-p/6248684...

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (378 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 3 doet het niet op de macbook

EA SPORTS FC Team

Hallo @jwcxii!

 

Zou je voor mij deze probleemoplossingen willen proberen? Onderaan vind je de instructies voor de Mac, dit zijn standaard stappen die vele problemen oplossen en ik wil zien of dit voor jou een verbetering geeft.

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-Sims-4-Technische-problemen-oplossen/m-p/6248684...

Jason.png
Bericht 2 van 2 (379 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help