Re: Sims 3: Code verzilvering wordt niet bevestigt

door JolleDS
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 3: Code verzilvering wordt niet bevestigt

[ Bewerkt ]
★ Novice

Ik zou de Sims 3 graag installeren op mijn Mac. Ik heb geprobeerd de game toe te voegen aan origin en de code wordt herkend, maar het bevestigen lukt niet. Dan gebeurt er niets meer. Ook het geval als ik het op een andere laptop probeer. Heb het ook al via de site van origin geprobeerd, daar net hetzelfde geval.

 

Hoe kan ik dit oplossen?

 

 

Bericht 1 van 4 (301 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3: Code verzilvering wordt niet bevestigt

★ Novice

@EA_Jason Jammer alle vragen (ook recentere) beantwoord te zien, die van lijkt vergeten? 

Bericht 2 van 4 (279 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3: Code verzilvering wordt niet bevestigt

EA SPORTS FC Team

Sorry?

 

Ik wilde net alle topics hierover samenvoegen in 1 groot topic en daar een antwoord op geven. Wanneer de code niet werkt, kan je contact opnemen met onze helpdesk om te zien of er iets aan de hand is met de codes.

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

 

We raden mensen altijd aan om alleen spellen te kopen via vertrouwde verkopers. 

Jason.png
Bericht 3 van 4 (273 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 3: Code verzilvering wordt niet bevestigt

★ Novice
Mijn excuses, het was me onduidelijk of er al naar mijn vraag gekeken was aangezien recentere vragen reeds waren beantwoord. Ik had het anders moeten verwoorden, excuseer. Ik begrijp ook dat niet alles even snel opgelost kan worden. Toch nog bedankt voor uw reactie.
Bericht 4 van 4 (265 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help