Re: Sims 2 op windows 10

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Sims 2 op windows 10

Anonymous

Hey @molybdenus,

bij mij is dat net hetzelfde geval.

 

Altijd een trouwe sims volgeling geweest, netjes expansion packs tot zelfs sims 4 (enkel begin) maar dan heb ik tussentijds een opleiding gevolgd waarbij het gamen on hold stond.

Ik heb hierdoor ook net die aanbieding gemist om de Ultimate collection op mijn origin te krijgen.

 

Het is balen hé.

Voor mij is de uitleg van EA ook niet echt dekkend. Ik ben wel zeer beleefd aangesproken geweest aan de telefoon, maar je voelt inderdaad dat je het volledige verhaal niet krijgt.

Persoonlijk denk ik dat een digitale versie van de sims 2 niet zo'n grote moeite moet zijn om dit beschikbaar te plaatsen op je Origin account, zeker bij bewijsvoering dat je de CD-rom gekocht had in de tijd met serie codes.

En zeker omdat de digitale versie per slot van rekening nog recent gewoon beschikbaar geweest is.

Ook mijn zin naar sims is hiermee bekoeld, ik begrijp dat EA geld wil verdienen met nieuwe generatie games maar op deze manier alles kort aanbieden voor the lucky few en dan alles weer afsluiten is erg jammer.

Misschien zal de Ultimate Collection ooit aan te kopen zijn of vind je hem alsnog via download op het internet?

 

Soit, ik begrijp je teleurstelling volkomen.

Het leven is, zoals vaak, aan de mensen die snel reageren!

 

Bericht 21 van 116 (1.801 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 2 op windows 10

EA SPORTS FC Team

Het enige artikel dat wij hebben met wat uitleg is hier te vinden:

 

https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-2/ending-code-support-for-the-sims-2-ultimate-collecti...

 

Als het aan mij lag, maakten we De Sims 2 gewoon beschikbaar voor iedereen als digitale download. Misschien door middel van een code, via Origin Access of via de store. Maar ja, helaas ligt het niet aan mij Wink

Jason.png
Bericht 22 van 116 (1.787 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 2 op windows 10

★★★ Newbie

Kunt u mij helpen met het installeren van Sims 2 op Windows 10 .Hij wil maar downloaden tot 14 procent 

 

Bericht 23 van 116 (1.665 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 2 op windows 10

EA SPORTS FC Team

Hey @Basgrotenhuis94,

 

Wat je kunt doen is eerst controleren of er genoeg ruimte op de harde schijf zit, daarna kan je Origin.exe uitvoeren als administrator en jouw virusscanner en firewall uitzetten. Het is ook mogelijk om alleen een uitzondering te maken voor Origin in deze programma's. 

Jason.png
Bericht 24 van 116 (1.651 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 2 op windows 10

★★★ Newbie

Zou u mij ook kunnen verder helpen? Ik belde reeds met de helpdesk, maar het lukt me niet om de productcodes online te verzilveren zoals me aangeraden werd. (Sims 2) 
Momenteel kan ik de sims 2 dus niet spelen op mijn computer. Mijn oude computer is net gecrasht dus wilde ik het eens op de nieuwe proberen. Ik beschik over alle uitbruidingspakketten en 2 accesoirepakketten
The ultimate collection is natuurlijk ook welkom Wink 

Bericht 25 van 116 (1.631 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 2 op windows 10

EA SPORTS FC Team

Waar heb je de productcode vandaan en waar probeer je deze in te voeren?

Jason.png
Bericht 26 van 116 (1.628 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 2 op windows 10

★★★ Newbie

Hallo, 

 

Ik wilde de sims 2 pc spelen, maar deze doet het niet op mijn nieuwe computer.
Heb ik het goed begrepen dat je deze kan inwisselen voor een downloadbare versie zonder cd-rom?

Ik heb mijn activatiecode bij de hand

Bericht 27 van 116 (1.601 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 2 op windows 10

EA SPORTS FC Team

Hallo @punishersims,

 

Dat is helaas niet meer mogelijk Frown

 

Je kunt dus proberen om De Sims 2 werkend te krijgen met de compatibiliteitsmodus van Windows, schakel hem in op bijvoorbeeld Windows XP. Het lastige is dat Windows 10 een stuk nieuwer is dan XP en dat je dus problemen kunt hebben met het spel op te starten. 

Jason.png
Bericht 28 van 116 (1.599 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 2 op windows 10

★ Novice

Hallo Jason,

 

Iedereen die heel veel geld heeft geïnvesteerd in de Sims al die jaren, hebben nu dus eigenlijk gewoon pech? Ik vind het te zot voor woorden. 

 

Groetjes,

Laura

Bericht 29 van 116 (1.533 Weergaven)
0 Kudos

Re: Sims 2 op windows 10

EA SPORTS FC Team

Hoe bedoel je dat @Lauradelooze13?

Jason.png
Bericht 30 van 116 (1.530 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help