[MAC] Sims 3 valt na half uur uit

door xoxmer
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

[MAC] Sims 3 valt na half uur uit

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hi,

 

Ik heb sinds enkele weken een Macbook Air aangeschaft, nadat mijn Sony Vaio crashte. Recent heb ik via Origin de Sims 3 op mijn nieuwe Macbook geïnstalleerd. Dit ging prima, geen gekkigheden. Ik heb de game gestart via het launchpad (niet via Origin). Wat mij echter opviel was dat mijn Macbook gigantisch ging loeien na het opstarten van Sims. Zo heb ik het nooit ervaren op de Sony Vaio. Elke keer als ik even bezig ben in het spel, bijvoorbeeld Sims creëren, dan valt het hele spel na een half uur uit. Zonder foutmelding vooraf of achteraf. Gevolg is dat ik steeds alles wat ik maak kwijt ben en dus niet langer dan een half uur fatsoenlijk kan spelen.

 

Ik baal er echt van dat ik nu geen Sims kan spelen.. Is er iemand die deze problemen op een Macbook Air herkent? Technische vrienden zeggen dat ook de videokaart van de Macbook Air een spel als de Sims aan moet kunnen. Lijkt me ook sterk dat dit staaltje dure techniek me hiermee in de steek laat.

 

Hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

 

Bericht 1 van 2 (371 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 3 valt na half uur uit [MACBOOK AIR]

Van wat ik weet is een MacBook Air gemaakt voor kantoorwerkzaamheden, niet voor zware games zoals De Sims 3.

Wat er eigenlijk gebeurt is dat de MacBook Air de hitte niet goed kwijt kan (vooral omdat hij dun is) en daardoor oververhit raakt.

Door deze oververhitting valt hij vanzelf uit, dit om extreme oververhitting te voorkomen. Extreme oververhitting zou de MacBook ernstig kunnen beschadigen.

 


Van wat ik weet zou De Sims 4 wel draaien op deze laptop, echter met lage graphic settings en de laptopmodus ingeschakeld. 


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (513 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 3 valt na half uur uit [MACBOOK AIR]

Van wat ik weet is een MacBook Air gemaakt voor kantoorwerkzaamheden, niet voor zware games zoals De Sims 3.

Wat er eigenlijk gebeurt is dat de MacBook Air de hitte niet goed kwijt kan (vooral omdat hij dun is) en daardoor oververhit raakt.

Door deze oververhitting valt hij vanzelf uit, dit om extreme oververhitting te voorkomen. Extreme oververhitting zou de MacBook ernstig kunnen beschadigen.

 


Van wat ik weet zou De Sims 4 wel draaien op deze laptop, echter met lage graphic settings en de laptopmodus ingeschakeld. 


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 2 van 2 (514 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help