Re: Sims 3 - "Er is een onbekende fout opgetreden" na installatie op M

door Phantomlover1717
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

[MAC] Sims 3 - "Er is een onbekende fout opgetreden" na installatie op MAC

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik heb zojuist The Sims 3 met 3 uitbreidingspakketten geïnstalleerd op mijn MAC. na de basis installatie en de installatie van Luxe accessoires werkte alles nog naar behoren. Na de installatie "Na middernacht" en "Ambities" geeft hij de foutmelding: "De Sims 3 - Er is een onbekende fout opgetreden". Hoe kan ik dit oplossen? Kan ik ook 1 of 2 games herinstalleren? Hoe kan ik überhaupt een game verwijderen vanuit Origin?

 

----------------

 

I just installed The Sims 3 with 3 extension packs. After the base installation and the extension Luxury accessories everything was working fine. But when I installed "Nightlife" & "Ambitions" I got an error like you can see in the attachment. What are my options to make this work again? Are there options to reinstall a game in Origin? or is it possible to remove an installation? Looking forward to get some help or more information.

Bericht 1 van 2 (2.965 Weergaven)

Re: Sims 3 - "Er is een onbekende fout opgetreden" na installatie op M

@JeroenA1986 heb je post even verplaatst. Heb deze post gevonden over dit probleem:
http://answers.ea.com/t5/The-Sims-Mac/CURRENT-ISSUE-Unknown-Error-issue-in-Sims-3-in-El-Capitan-Sier...

Probeer de solution eens.


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 2 van 2 (2.949 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help