Kan game niet opslaan

door asdfgjanine1999
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Kan game niet opslaan

[ Bewerkt ]
★★ Novice
Hallo, ik kreeg steeds foutmeldingen dat "de sims 3 onverwacht is gestopt". Dat heb ik verholpen door mijn DEP uit te schakelen.

Hierdoor kwam ik het volgende probleem tegen: na ongeveer een kwartier worden sommige dingen in mijn spel ineens negatief, dus o.a. het beeld tijdens kopen/bouwen op een kavel wordt negatief.

Dit vond ik niet zo'n probleem, tot ik erachter kwam dat ik niet meer mijn spel op kan slaan, waardoor alles wat ik in het spel heb gedaan dus voor niks is geweest.

Ik zou graag horen hoe ik dit op kan lossen.
Mvg
Bericht 1 van 4 (307 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan game niet opslaan

@asdfgjanine1999 wat bedoel je precies met negatief? Zou je misschien een screenshot kunnen delen?


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 2 van 4 (299 Weergaven)

Re: Kan game niet opslaan

★★ Novice

Beste ,

 

Met negatief bedoel ik dat (vooral in het scherm van bouwen/kopen) er ineens blauwe of zwarte vlekken in mijn scherm komen, wat lijkt op een negatief kleureffect (dat kleuren een andere / tegenovergestelde kleur krijgen dan dat ze eerst hadden).

 

De sims 3 werkte eerder altijd prima op mijn laptop (64 bit), sinds ik ben overgestapt naar 32 bit heb ik deze problemen. Vandaag ben ik weer overgestapt naar een 64bit besturingssysteem en hoop dat dit de oorzaak was van mijn problemen en dat het nu is opgelost.

 

Ik heb nu alleen het probleem dat ik mijn spel moet updaten in Origin, en dat dit niet lukt/er gebeurt niks als ik op updaten klik, dus testen of de Sims 3 nu wél goed werkt is nog even onmogelijk.

 

Groetjes

Bericht 3 van 4 (279 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Kan game niet opslaan

Zou je misschien eens een DxDiag kunnen plaatsen?
https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/INFO-How-to-s-bekende-problemen-amp-FAQ/m-p/6366527#d...


----------------

Answers HQ Guardian

do not work for EA

 

Bericht 4 van 4 (276 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help