Re: Exception raised

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Exception raised

★★★ Newbie

Hallo iedereen,

Wanneer ik de sims 3 op mijn iMac speel, krijg ik na een aantal minuten de melding:
'Exception raised. Unhandled page fault on read access to 0x00000007 at dress 0x00c3d90b. Do you wish to debug it?'
Dan heb ik de keuze om op ja of nee te klikken. Het maakt niet uit of ik op ja of nee klikt, want het spel valt uit.
Nu heb ik op internet gelezen dat veel mensen hier last van hebben en al verschillende oplossingen geprobeerd. Zoals bepaalde bestanden uit de sims 3 map verwijderen. Mocht jullie nog tips hebben hoor ik het graag, want op deze manier kan ik niet meer spelen.

Alvast bedankt.

Bericht 1 van 2 (139 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Exception raised

EA SPORTS FC Team

Hallo @EtienneP98 Standard smile

 

Ik speel zelf alleen De Sims 4 op de Mac dus ik heb het even overlegd met onze Sims Mac expert @Bluebellflora.

 

Ze gaf aan dat je dit kunt oplossen door regelmatig de RAM van jouw Mac te legen, doe dit vooral voordat je het spel start, voordat je in het spel gaat reizen, voordat je het spel opslaat en regelmatig tijdens het spelen. Dit komt omdat De Sims 3 max 2GB aan RAM gebruikt op Macs.

 

Ze heeft ook een extreem handige handleiding online gezet waarin exact uitgelegd wordt hoe je de RAM leegt:

 

https://bluebellflora.com/resetting-ram-during-gameplay/

 

Mocht het de Engelse taal een probleem voor je zijn, dan vertaal ik het graag voor je Standard smile

 

Oh, en welke Mac heb je?

Jason.png
Bericht 2 van 2 (109 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help