verjaardagskaarsjes

door Gerdientje999
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

verjaardagskaarsjes

★★★★ Novice

Ik heb een aardbeientaart gebakken maar daarop kan ik geen kaarsjes meer op zetten. De optie verschijnt niet meer als ik op de taart klik. Ook niet als ik het op een andere tafel of aanrecht zet. De taart staat in het midden. 

Ik heb alle cc al uit de modsmap gehaald en opnieuw opgestart. Het probleem blijft bestaan. 

Vervolgens heb ik de game gerepareerd in origin. Ook dat heeft geen effect. 

Bericht 1 van 7 (2.162 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: verjaardagskaarsjes

[ Bewerkt ]
Champion

@Gerdientje999,
Dank je voor die informatie. Ik neem dit mee in en ga het zelf ook even testen.

Als je geen cc of modificaties gebruikt zou je dan op de Engelstalige forumpagina een bug rapport willen maken en precies uitleggen wat je bent tegengekomen? Als het even kan ook met een foto.

Hier vind je een link met uitleg. 

https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/INFORMATION-How-does-this-forum-work/td-p/7368632

De tekst is wel in het Engels. Als je hulp nodig hebt bij de vertaling, laat dat dan ook even weten.

 

Misschien hebben meer spelers last hiervan. Als dat zo is kunnen we met z'n alles kijken of het kan worden opgelost. Alvast bedankt.

Veel plezier met spelen. 😉

Edit: link bijgevoegd

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 5 van 7 (2.131 Weergaven)

Alle reacties

Re: verjaardagskaarsjes

Champion

@Gerdientje999 Heb je ook het bestand localthumbcache.package uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 verwijderd? In dat bestand blijven de restanten van het gebruik van cc en mods aanwezig. Hopelijk zal het probleem vanzelf wel oplossen als je dat bestand hebt verwijderd. Het spel maakt vanzelf een nieuw 'schoon' bestand aan zodra je de Sims opnieuw start.

Kijk daarnaast ook goed naar de plaats op de tafel want dat kan met verjaardagstaarten soms heel nauw luisteren. Zou je misschien ook een screenshot kunnen bijvoegen waar jouw Sim op de taart heeft geklikt zodat we beter kunnen beoordelen waar het aan ligt. 

 

Op dit moment inventariseren we met een aantal helpers wat er mogelijk nog meer is misgegaan na de patch update. Daar zitten veel voedsel gerelateerde zaken bij. Dus misschien die van jou ook wel. Laat even weten of de suggesties helpen. 

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 7 (2.156 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: verjaardagskaarsjes

★★★★★ Expert
Heb je het ook eens geprobeerd met een andere Sim, @Gerdientje999?

Zorg dat alle aangepaste inhoud hebt ontdaan. Map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen.
De cache van de Origin cliënt leegmaken, zie daarvoor: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games
Repareer nogmaals dan De Sims 4 via de Origin cliënt en controleer hierna of het spel is bijgewerkt.
Aansluitend De Sims 4 schoon starten en via de Origin cliënt.
Met een nieuwe gemaakte of een standaard Sim of huishouden testen of je probleem is opgelost.

Groetjes.
Bericht 3 van 7 (2.143 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: verjaardagskaarsjes

★★★★ Novice

Ik had de aarbeientaart gebakken met twee kinderen. Een taart die niet samen was gebakken werkte prima. 

 

Bericht 4 van 7 (2.139 Weergaven)

Re: verjaardagskaarsjes

[ Bewerkt ]
Champion

@Gerdientje999,
Dank je voor die informatie. Ik neem dit mee in en ga het zelf ook even testen.

Als je geen cc of modificaties gebruikt zou je dan op de Engelstalige forumpagina een bug rapport willen maken en precies uitleggen wat je bent tegengekomen? Als het even kan ook met een foto.

Hier vind je een link met uitleg. 

https://answers.ea.com/t5/Bug-Reports/INFORMATION-How-does-this-forum-work/td-p/7368632

De tekst is wel in het Engels. Als je hulp nodig hebt bij de vertaling, laat dat dan ook even weten.

 

Misschien hebben meer spelers last hiervan. Als dat zo is kunnen we met z'n alles kijken of het kan worden opgelost. Alvast bedankt.

Veel plezier met spelen. 😉

Edit: link bijgevoegd

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 7 (2.132 Weergaven)

Re: verjaardagskaarsjes

Champion

@Gerdientje999  Ik heb het zelf ook nog even getest en net als bij jou kunnen mijn Sims geen kaarsjes plaatsen op de aardbeientaart. En dan wordt het dus geen verjaardagstaart. Wat wel opviel is dat de kinderen bij zo'n hoge kookvaardigheid van de ouder alleen maar toekijken. Zag jij bij jouw sim kinderen hetzelfde passieve gedrag? 

 

Alvast bedankt voor je reactie. 🎂

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 7 (2.104 Weergaven)

Re: verjaardagskaarsjes

★★★★ Novice

Mijn kinderen gingen bij het aanrecht staan op een bruin houten krukje. Vervolgens roerden ze in een kom, net als hun moeder. Daarna deed hun moeder de inhoud van de kom in het bakblik in de oven. De kinderen deden dat niet. Hun kom verdween en ze gingen kijken bij het fornuis. Volgens mij dus iets minder passief dan bij jouw. 

Bericht 7 van 7 (2.095 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help