Re: verborgen doel 'schilder'

door Hsik006
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

verborgen doel 'schilder'

★ Novice

Hoi allemaal!

 

Ik speel al enkele maanden de sims 4 en heb nu net iets raar. Mijn sim is getrouwd met iemand van de familie 'munch' in windenburg. Na de trouwerij zijn we gaan samenwonen en heb ik gezien dat hij het levensdoel 'schilder' heeft. en hiermee bedoel ik niet het doel 'uitzonderlijke schilder' dat standaard bij CAS te vinden is. Zijn doel staat er niet bij en ik vind hier nergens info over. Is dit een verborgen doel net als die over tosti's? Ik heb wat screenshots toegevoegd.

Bericht 1 van 5 (1.046 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: verborgen doel 'schilder'

EA SPORTS FC Team

Hoi @Araicha,

 

Gebruik je misschien een mod?

 

Ik heb het namelijk even nagekeken en van wat ik kan zien zijn er geen Munch familieleden die de Schilder doel hebben. 

Jason.png
Bericht 2 van 5 (1.032 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: verborgen doel 'schilder'

★ Novice

Hoi!

 

nee ik gebruik geen mods

Bericht 3 van 5 (1.028 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: verborgen doel 'schilder'

EA SPORTS FC Team

Heel vreemd:

 

https://sims.fandom.com/wiki/Munch_family

 

Hoe heet jouw Munch?

Jason.png
Bericht 4 van 5 (1.021 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: verborgen doel 'schilder'

[ Bewerkt ]
★★ Apprentice

Hoi hoi,

 

In mijn game is er ook geen Munch met dat doel. Het jongetje Lucas heeft wel als doel artistiek wonderkind; misschien is Schilder een extra doel als je dat kinderdoel hebt voltooid? Hoe heet jouw sim?

 

Edit: ik zie net op een van de screenshots dat jouw sim inderdaad Lucas is, dus misschien klopt mijn theorie! Verder zou ik geen idee hebben.

Bericht 5 van 5 (827 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help