Re: update doet het niet

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

update doet het niet

★★★ Newbie

Mijn sims 4 geeft de hele tijd aan dat hij moet updaten, dit doe ik dus ook maar hij geeft de hele tijd aan dat hij weer moet updaten. Repareren van het spel heeft ook niks gedaan

Bericht 1 van 4 (182 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: update doet het niet

★★★★★ Expert
Start met de cache van de Origin cliënt leegmaken, @MariaKxo.
https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Mocht dat niet helpen, dan de map van De Sims 4, die in je "Documenten\Electronic Arts\" staat hernoemen en daarna De Sims 4 via de Origin cliënt gaan repareren.
Een spel van Origin start je eigenlijk nog maar via de Origin cliënt.

Zorg dat je verbonden bent met het internet en de Origin cliënt niet gehinderd wordt door andere openstaande software.
Een bekabelde internetverbinding gebruiken. Je dient alle overige en onnodige openstaande software volledig af te sluiten, waaronder beveiligingssoftware.
Verlaag de instellingen van "Gebruikersaccountbeheer", door de schuifbalk op de laagste stand te zetten.
De Origin cliënt als een Administrator starten.

Tevens kan een schone start van Windows ook hierbij helpen: https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/windows-schoon-opstarten-da2f9573-6eec-00ad-2f8a-a97a1807f...


Groetjes.
Bericht 2 van 4 (175 Weergaven)

Re: update doet het niet

Champion

@MariaKxo Soms helpt het als je Origin opnieuw installeert. Soms werk dat ook veel sneller. Het is dan wel afhankelijk hoeveel uitbreidingspakketten je hebt want, je zult ook al je Sims spellen opnieuw moeten downloaden.

Als je daartoe besluit, zorg er dan wel voor dat je opgeslagen spel voortgang (saves) opslaat op een externe harddisk of usb-stick. Je kan dan het beste de hele map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4 opslaan.

 

Zodra je Origin opnieuw hebt geïnstalleerd en de Sims pakketten hebt gedownload, kan je de Sims 4 map in zijn geheel terug plaatsen vanuit de externe harddisk of usb-stick en de door Origin nieuw aangemaakte map volledig vervangen.

 

Een schone start van Windows is echt het allerlaatste redmiddel en zal je alleen moeten doen als je geen andere uitweg meer ziet. Ik zal het je zeker niet aanraden.

 

Veel plezier met spelen.  😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 4 (160 Weergaven)
Highlighted

Re: update doet het niet

★★★★★ Expert
Is het nog gelukt met de genoemde stappen, @MariaKxo?

Groetjes.
Bericht 4 van 4 (110 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help