taal veranderen

door EsraKoopman
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: taal veranderen

Champion
Welke versie van de Sims speel je, @kip_kip_2007? Heb je toevallig een schijfje waarop het spel staat? Als dat zo is dan zit je waarschijnlijk vast aan de taal versie die op die schijf staat en zal je de Sims in die taal moeten spelen.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 11 van 17 (793 Weergaven)
0 Kudos

Re: taal veranderen

★★★ Newbie

Ik kan de knop 'speleigenschappen' niet aanklikken, kan dit opgelost worden?

 

 

Bericht 12 van 17 (613 Weergaven)
0 Kudos

Re: taal veranderen

Champion

@Lien26117 Start je de Sims 4 met Origin of met een ander programma? In Origin heb je namelijk wel een optie speleigenschappen maar in bijvoorbeeld EA-Desktop niet. Zou je misschien ook kunnen aangeven met welk systeem je De Sims 4 speelt? Als je met een MacOS speelt zal je het anders moeten oplossen dan met een Windows computer.

Als je met Origin opent dan kan je daar de taal aanpassen. Klik links bovenin op Origin en dan op applicatie instellingen. Direct onder toepassing zie je dan de opties voor standaardscherm en taal. Bij Taal kan je als het goed is kiezen voor Nederlands. Daarna zal je de Sims waarschijnlijk even moeten repareren of wachten tot Origin de juiste taal versie heeft geïnstalleerd. 

 

Schermafbeelding 2021-05-02 204424.png

 

Hopelijk beantwoord dat jouw vraag.  De knop Speleigenschappen  heb ik nog niet gezien. Zou je daarvan als je dat toch bedoelt een screenshot willen opladen?

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 13 van 17 (612 Weergaven)

Re: taal veranderen

Community Manager (retired)
Hey @Lien26117,

Mocht je hier nog steeds tegen aan lopen, zou je dan toevallig voor ons een screenshot kunnen maken hiervan en hier kunnen posten tezamen met de informatie die gevraagd werd door @Trismagistos?

We zullen ons best doen je zo goed mogelijk te helpen Standard smile

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 14 van 17 (600 Weergaven)

Re: taal veranderen

★★★ Newbie

hoi op deze manier lukt het bij mij niet is er nog een adere manier?

 

Bericht 15 van 17 (382 Weergaven)
0 Kudos

Re: taal veranderen

Champion

Hey @joella2305,

 

Kan je aangeven welke app je gebruikt? Is dat de EA App of maak je nog gebruik van Origin? 

Voor de EA App vind je hier meer informatie: Wijzig de taalinstellingen in de EA app Als je gebruikt maakt van Origin, kijk dan eens hier: Origin - De taalinstellingen veranderen in Origin (ea.com)

 

Het kan natuurlijk ook zijn dat je iets anders bedoelt. Laat het dan ajb ook even weten.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 16 van 17 (365 Weergaven)

Re: taal veranderen

Community Manager
Hoi @joella2305,

Dit topic is eigenlijk al een paar jaar oud en heeft al een jaar geen activiteit meer gezien. Ik ga deze thread dus sluiten, maar als je nog meer hulp nodig hebt, maak dan alsjeblieft een nieuwe thread aan, en dan zullen we ons best doen om je te helpen! Standard smile Als je een nieuwe thread maakt, hoe meer informatie je deelt van wat precies het probleem is, hoe beter we kunnen helpen.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 17 van 17 (360 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help