spelvoortgang weg

door Anouk89
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

spelvoortgang weg

★★★ Newbie

Heb het spel sims 4 geupdate en nu is alles weg hoe krijg ik dit weer terug?

Bericht 1 van 4 (608 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: spelvoortgang weg

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Wanneer je De Sims 4 opent, kan je onder "Nieuw spel" op "Spel laden" klikken. Daar kan je een spel laden met een oudere datum. 

 

Rechtsonderin bij spel laden kan je ook klikken op een diskette met daarop een ronde pijl: "Opslagbestand herstellen" krijg je dan te zien. Daar kan je ook op klikken en kiezen voor "Herstellen" het logo ziet er uit als een diskette met een potlood.

 

Daarna kies je voor "Ja" en kan je op de "Play" knop drukken die staat voor "Laden".

 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (641 Weergaven)

Alle reacties

Re: spelvoortgang weg

EA SPORTS FC Team

Hoi @Anouk89,

 

Wat vervelend dat jouw vooruitgang opeens verdwenen is Frown

 

Ik zal mijn best doen om alles weer terug te krijgen! We hebben namelijk een handig Help Ea artikel waarin staat beschreven hoe je oudere savegames terug kunt zetten en zo verder kunt spelen vanaf dat punt. Een ander ding wat ik je aan kan bevelen is het maken van een backup van vooruitgang, mocht er iets gebeuren dan kan je altijd nog een oudere savegame terugzetten mocht het nodig zijn. 

 

Laat even weten of dit geholpen heeft. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (594 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spelvoortgang weg

★★★ Newbie

Hallo,

 

Bedankt voor je duidelijke uitleg maar tis nogal ingewikkeld voor mij dus ik snap er weinig van.

 

Groet,

Anouk

Bericht 3 van 4 (586 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: spelvoortgang weg

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Wanneer je De Sims 4 opent, kan je onder "Nieuw spel" op "Spel laden" klikken. Daar kan je een spel laden met een oudere datum. 

 

Rechtsonderin bij spel laden kan je ook klikken op een diskette met daarop een ronde pijl: "Opslagbestand herstellen" krijg je dan te zien. Daar kan je ook op klikken en kiezen voor "Herstellen" het logo ziet er uit als een diskette met een potlood.

 

Daarna kies je voor "Ja" en kan je op de "Play" knop drukken die staat voor "Laden".

 

Jason.png
Bericht 4 van 4 (642 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help