sims valt uit

door Jolien2810
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims valt uit

★★★ Newbie

Hoi,

 

Ik heb de sims 4 + een aantal uitbreidingspakketten. Sinds de laatste 2 uitbreidingspakketten valt de sims continue uit. In het begin kon ik nog een kwartier spelen eer het uitviel, nu zelfs geen 10 seconden. Ik heb al vanalles geprobeerd. Hoe komt dit?

 

Bericht 1 van 4 (321 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims valt uit

EA SPORTS FC Team

Probeer in dat geval eens de laptopmodus aan te zetten bij de spelopties.

 

Het past de instellingen iets aan waardoor het beter zou moeten werken. Werkt het niet, dan heb ik nog wat andere oplossing voor jeStandard smile

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 4 van 4 (293 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims valt uit

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Hoi @Jolien2810,

 

Er is laatst een nieuw update geweest die ervoor zorgde dat enkele mods niet meer werken, verwijder eens alle mods die je hebt en laat weten of dat werkt Standard smile

 

Repareer De Sims 4 ook eens via Origin door er met de rechtermuisknop op te klikken en te kiezen voor Repareren. 

Jason.png
Bericht 2 van 4 (310 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims valt uit

★★★ Newbie

Hoi,

 

Nee, niets werkt. Ik heb de sims 4 + uitbreidingspakketten verwijderd van mijn computer en opnieuw geïnstalleerd, maar zelfs nu valt het nog uit..

 

 

Bericht 3 van 4 (302 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims valt uit

EA SPORTS FC Team

Probeer in dat geval eens de laptopmodus aan te zetten bij de spelopties.

 

Het past de instellingen iets aan waardoor het beter zou moeten werken. Werkt het niet, dan heb ik nog wat andere oplossing voor jeStandard smile

Jason.png
Bericht 4 van 4 (294 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help