Re: sims op ps4 & pc

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims op ps4 & pc

★★★ Newbie

ik heb een account op mijn laptop voor sims 4 + honden en katten 

en heb op mijn ps4 ook sims. ik wil die 2 accounts koppelen zodat ik ook honden en katten kan spelen op de ps4. maar kan niks veranderen dus.. kunnen jullie helpen?

Bericht 1 van 4 (754 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims op ps4 & pc

Champion

@elserutgers De Sims 4 op Pc en De Sims 4 op PS4 zijn twee verschillende systemen. Die kan je jammer genoeg niet met elkaar mengen. Als je de Sims Honden en katten ook op PS 4 wilt spelen zal je een opnieuw een pakket voor dat systeem moeten aanschaffen. 

 

Jammer maar waar.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (745 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims op ps4 & pc

Champion

@elserutgers De Sims 4 op Pc en De Sims 4 op PS4 zijn twee verschillende systemen. Die kan je jammer genoeg niet met elkaar mengen. Als je de Sims Honden en katten ook op PS 4 wilt spelen zal je een opnieuw een pakket voor dat systeem moeten aanschaffen. 

 

Jammer maar waar.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (746 Weergaven)

Re: sims op ps4 & pc

★★★★★ Expert
Dan zal je deze uitbreiding voor je PS4 moeten kopen, @elserutgers!
Je hebt ook het basisspel dan nodig. Dit geld voor elk spel eigenlijk.

Groetjes.
Bericht 3 van 4 (739 Weergaven)
0 Kudos
Highlighted

Re: sims op ps4 & pc

Champion
@RealSimmor0 was al genoemd

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (734 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help