Re: sims kunnen niet meer zwanger worden

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims kunnen niet meer zwanger worden

★★★★★ Newbie

Hoi, ik heb de laatste tijd veel problemen met het zwanger maken van mn sims. Dit komt omdat de mccc zwangerschap percentage steeds naar 0 gaat. Dit heb ik voor even opgelost door MCCC opnieuw te downloaden, maar ik heb natuurlijk geen zin om elke paar dagen dat opnieuw te doen. Weet iemand misschien een oplossing voor dit?

Bericht 1 van 7 (622 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims kunnen niet meer zwanger worden

★★★★★ Expert
Dit onderwerp heeft niets te maken met het EA Desktop programma, omdat De Sims 4 beschikt over een eigen forumtak, zal je onderwerp dus beter daarin thuishoren: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/bd-p/the-sims-4-technical-issues-nl


Zorg dat je alle aangepaste inhoud bet verwijderd, @jasjelol.
Map van De Sims 4 in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen.
De cache van de Origin cliënt leegmaken, zie hiervoor dit helpartikel: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Repareer De Sims 4 via de Origin cliënt.
Controleer dat De Sims 4 bijgewerkt is naar versie 1.89.214.1030, dat de laatste versie zou moeten zijn.
Met een nieuwe gemaakte of standaard Sim / huishouden gaan testen of het probleem is opgelost.


Groetjes.
Bericht 2 van 7 (614 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims kunnen niet meer zwanger worden

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @jasjelol,

 

Je geeft aan dat je problemen hebt met het zwanger laten worden van jouw sims, En, je geeft aan dat je gebruik maakt van de script modificatie MCCC van deaderpool. Heb je ook de nieuwste versie gedownload? Zou je ook wat meer informatie kunnen geven. Bijvoorbeeld: hoeveel sims heb je op dit moment in je spel en kan je ook aangeven hoe hoog je het maximum aantal sims hebt ingesteld?

Speel je ook met andere modificaties en heb je ook gecontroleerd of die andere modificaties invloed kunnen hebben. Soms schakelt de ene de andere uit.

 

Je zou natuurlijk ook kunnen proberen om jouw Sims op de 'normale' manier zwanger te laten worden. Zou je ook willen aangeven of je toevallig een challenge of scenario speelt?

 

Het gebruik van modificaties is altijd op eigen risico en MCCC is een van de meest veelzijdige modificaties. Om die goed en volledig te kunnen gebruiken zal je heel wat moeten onderzoeken en oefenen.

Wie weet kan je op de website van deaderpool meer informatie vinden over jouw probleem.

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

 

Veel plezier met spelen. Wink

 

@EA_Leeuw  of @EA_QueenBee 

Kan dit topic misschien worden verplaatst? Raised eyebrow

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 7 (602 Weergaven)

Re: sims kunnen niet meer zwanger worden

Community Manager
Topic verplaatst. 👍
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 7 (583 Weergaven)

Re: sims kunnen niet meer zwanger worden

[ Bewerkt ]
★★★★★ Newbie

Hoi, @Trismagistos ,

 

ik speel op dit moment meet 1 persoon en ik heb gewoon een maximum van 8 personen. Ik dacht eerst dat het de mod *snip was maar nadat ik die had verwijderd had ik er nog steeds last van, toen zag ik dat mijn mccc zwangerschap 0% was, elke keer dat ik dit veranderde ging het terug naar nul. 

 

Ik heb mijn spel al gerepareerd, maar het laatste wat ik denk ik kan doen is cache wissen of al mijn andere mods verwijderen.

 

CM edit: tekst aangepast vanwegen het benoemen van een mod die niet echt besproken kan worden op het forum. Standard smile

Bericht 5 van 7 (566 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims kunnen niet meer zwanger worden

Champion

Hey @jasjelol

 

Ik denk dat je de mod waar je het over hebt beter kunt verwijderen en daarna ook gelijk het bestand  'localthumbcache.package'. Dat kan je vinden in de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. In dat bestand zitten namelijk alle restanten van gebruikte cc en modificaties waar je nu blijkbaar nog last van hebt. Zodra je De Sims 4 opnieuw start, maakt het spel een nieuwe 'schone' versie van de localthumbcache.package aan.

Je kunt er dus voor kiezen om al je mods te verwijderen maar je kunt ook al je modificaties testen. Kies voor de test altijd een nieuw spel of nieuwe save. Na de test kan je dat spel altijd weer verwijderen of in het vervolg gebruiken voor een nieuwe testronde. Als je veel modificaties gebruikt dan kan je het beste de 50% methode gebruiken.

 

In jouw situatie is er duidelijk sprake van een conflict tussen de gebruikte mods. Ook in die gevallen moet je de gebruiksaanwijzingen goed doornemen. In sommige gevallen kan je je spel onherstelbare schade aandoen. Als je weinig mods hebt, test ze dan per stuk of in heel kleine groepen. Als je er veelt hebt gebruik dan de 50% ofwel de 50/50 methode.

50/50 methode
Dat houdt in dat je eerst de helft van de modificaties terug plaats in de map : \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Mods. Test dit op een nieuw te starten spel en als alles het goed doet dan weet je dat deze modificaties goed en veilig zijn. Plaats die dan in een map op je bureaublad met 'bijvoorbeeld de naam 'veilige of goede modificaties'. Test daarna uit de map met de naam 'nog te testen modificaties' weer een deel. Als dan blijkt dat je spel hapert dan weet je dat de kapotte modificaties in die map zitten. Test daarvan weer de helft en zo verder totdat je alle slechte modificaties hebt verwijderd. Sla in de tussentijd je spel niet op maar verlaat het zonder op te slaan! Als je alles hebt getest, kan je de inhoud van de map met de naam 'veilige of goede modificaties' weer terug plaatsen.

Als je modificaties gebruikt moet je altijd rekening houden met de problemen die je nu bent tegengekomen. Zorg ervoor dat je de modificaties net zoals je spel up to date houdt. Bezoek regelmatig de pagina's van de makers en controleer of ze updates hebben. Zoals ik ook in mijn vorige reactie al aangaf.

Veel succes met je beslissing en veel plezier met spelen. Wink

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 7 (561 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims kunnen niet meer zwanger worden

★★★★★ Expert
Zwangerschap zal standaard zitten in De Sims 4, wanneer je hiervoor de benodigde stappen hebt gedaan, @jasjelol.

Groetjes.
Bericht 7 van 7 (545 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help