sims 4

door Melldenn
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims 4

★★★ Newbie

hallo

 

na mijn update van de sims 4  heb ik allemaal poppetjes die rood-wit zijn en vraagtekens en ik kan niks veranderen ook geen andere kleding aan doen

wie kan mij helpen hoe ik die update wegkrijg of in ieder geval dat de sims het weer gewoon

Bericht 1 van 4 (415 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4

★★★★★ Expert
Dit komt als je aangepaste inhoud gebruikt, die niet meer geschikt is voor de huidige versie van De Sims 4, @Melldenn en zal door de basisstappen te doen, worden opgelost.

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (409 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4

Champion
@Melldenn Als je custom content gebruikt of modificaties die verouderd zijn kan je last krijgen van rood/witte rood/zwarte of ander geleurde blokken.
Zorg ervoor dat je na de patch updates van De Sims 4 ook je modificaties bijwerkt met de nieuwste versies. Ga daarvoor naar de websites van de maker en kijk of er nieuwe versies zijn.

Als je na het updaten van je modificaties en cc nog steeds last blijft houden van de blokken en de vraagtekens zal je allereerst het bestand: 'localthumbcache.package' moeten verwijderen uit de map: \Documents\Electronic Arts\De Sims 4. Zodra je het spel opnieuw start zal er een nieuw 'schone' versie worden aangemaakt.

Controleer dan welke modificatie of cc de veroorzaker is van de blokken.
SimLibby heeft op het SimsForum een uitgebreide handleiding geschreven over modificaties en hoe je problemen moet oplossen: https://forums.thesims.com/nl_NL/discussion/770596/downloaden-voor-de-sims-4-custom-content-cc-en-mo....

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 4 (403 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4

★★★★★ Expert
Was het door de basisstappen te doen nog gelukt, @Melldenn?

Groetjes.
Bericht 4 van 4 (306 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help