sims 4 won't uninstall

door Sweet_honeyboom
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims 4 won't uninstall

[ Bewerkt ]
★ Novice

Hey guys, so my Sims 4 won't uninstall. There is this weird text bug that makes the text dissapear or makes it all weird with numbers and stuff. I've tried to repair the game, but that doesn't work. So I tried uninstalling the game, but it doesn't work. If you guys have any suggestions about the text or uninstalling, please let me know!

 

Hallo iedereen, mijn Sims 4 wilt niet deinstalleren. Er is zo'n rare text bug waardoor de tekst verdwijnt of het allemaal raar wordt met letters en cijfers. Ik heb geprobeerd om het spel te repareren, maar dat werkt niet. Dus nu wil ik het spel verwijderen, maar dat lukt telkens niet. Als jullie weten of je iets tegen de tekst kan doen, of hoe je het spel moet verwijderen, laat me het dan graag weten. :*

Bericht 1 van 2 (426 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims 4 won't uninstall

EA SPORTS FC Team

Hey @Sweet_honeyboom,

 

Dat hoort inderdaad niet te gebeuren! 

 

Ik weet dat andere spelers dit probleem ook hebben gehad en ze wisten dit op te lossen door deze handleiding van Crinrict te volgen. Mogelijk helpt dit ook voor jou:

 

https://sims4.crinrict.com/en/2014/11/codes-instead-of-text/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (525 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims 4 won't uninstall

EA SPORTS FC Team

Hey @Sweet_honeyboom,

 

Dat hoort inderdaad niet te gebeuren! 

 

Ik weet dat andere spelers dit probleem ook hebben gehad en ze wisten dit op te lossen door deze handleiding van Crinrict te volgen. Mogelijk helpt dit ook voor jou:

 

https://sims4.crinrict.com/en/2014/11/codes-instead-of-text/

Jason.png
Bericht 2 van 2 (526 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help