sims 4 wil niet meer downloaden

door Thirza043
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims 4 wil niet meer downloaden

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Ik had even een vraagje want tot 14 April kon ik de sims 4 gewoon spelen en ik vind het ook heel leuk. Alleen op 14 April kon ik de sims niet meer openen want dan gaf hij de melding die in de bijlage staat. Toen werd me geadviseerd op de sims te verwijderen en weer opnieuw te downloaden. Dus dat probeerde ik maar meteen nadat hij klaar was met downloaden gaf hij meteen dezelfde melding. Ik heb al geprobeerd op origin opnieuw te downloaden maar dat helpt ook niet. Ook heb ik het geprobeerd om het in ander mapje op te slaan maar dat helpt allemaal niet. Graag zou ik de sims weer willen spelen. Dus ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Bericht 1 van 8 (403 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 wil niet meer downloaden

Community Manager (retired)

Hey @Thirza043 ,

 

Dit is een fout waarbij het programma bepaalde onderdelen, de genoemde VC++ bestanden, mist en daardoor het spel niet kan installeren. Er zijn meerdere manieren om dit probleem op te lossen die je kunt proberen.

 

1. Windows updaten, mocht je niet de laatste updates geïnstalleerd hebben kan dit een probleem vormen

2. Origin als administrator draaien en dan het spel opnieuw installeren (rechter klik op het Origin symbool en selecteer start als admin)

3. Herinstalleer de VC++ onderdelen zoals uitgelegd op deze link onderaan via de volgende link van Microsoft . Je wilt de 2015, 2017 en 2019 opnieuw installeren.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 8 (387 Weergaven)

Re: sims 4 wil niet meer downloaden

★★★★★ Expert
Deze foutmelding betekent dat de Microsoft Visual C++ hulpbibliotheken niet zijn geïnstalleerd of er een probleem is met hun installaties, @Thirza043.
Windows Update werkt alleen als het softwareproduct juist is geïnstalleerd.


Mogelijkheid A: De cache van de Origin cliënt leegmaken en daarna De Sims 4 via de Origin cliënt leegmaken.
Hoe je de cache van de Origin cliënt kan leegmaken: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games
Rechtsklik op de speltegel in je spelbibliotheek van de Origin cliënt en daarna "Repareren" kiezen.

Mogelijkheid B: Handmatig hun installatieprogramma's opzoeken in de installatie mappen van De Sims 4 of De Origin cliënt en deze dan starten..
De standaardlocatie waar De Sims 4 is geïnstalleerd, zou "C:\Program Files (x86)\The Sims 4\" moeten zijn.
Open de mappen "__Installer" en daarna "vc", vervolgens dan zul je hier meerdere mappen met de naam "vc" en een jaartal vinden. Begin bij de oudste jaartal en zo de lijst afgaan.
In iedere "redist" map zal een "vcredist_x*.exe" of "vc_redist.x*.exe" staan. Dit zijn de installatieprogramma's.
De standaardlocatie waar de Origin cliënt is geïnstalleerd, zou "C:\Program Files (x86)\Origin\" moeten zijn.
Onderaan de lijst zal je meerdere bestanden vinden, die "vcredist_x*.exe" als naam hebben. Dit zijn de installatieprogramma's.

Mogelijkheid C: Via de genoemde Microsoft website de installatieprogramma's downloaden en dan installeren.
Die staan onder het kopje genaamd "Visual Studio 2015, 2017 en 2019" de installatie, dan "x86: vc_redist.x86.exe" en "x64: vc_redist.x64.exe" downloaden. Hierna gaan installeren.


Indien er een mogelijkheid getoond wordt om te repareren, dan zal je deze als eerste moeten proberen.
Voor een Windows 64-bits versie heb je beiden nodig, de x86 en de x64 versies.
Mogelijk dien je de beveiligingssoftware tijdelijk uit te schakelen, een bekabelde internetverbinding gebruiken, de instellingen voor "Gebruikersaccountbeheer" verlagen en start de installatieprogramma's als Administrator.
Het is mogelijk dat je na een installatie de computer opnieuw starten.
Vervolgens dan nogmaals de Windows Update bezoeken: https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/windows-10-bijwerken-3c5ae7fc-9fb6-9af1-1984-b5e0412c556... Denk ook aan de optionele updates.

Laatste versie van de Origin cliënt is hier te vinden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download

Groetjes.
Bericht 3 van 8 (375 Weergaven)

Re: sims 4 wil niet meer downloaden

★★ Novice
Hoi @EA_Neil ,
Sorry dat ik pas zo laat reageer maar ik heb geen tijd meer gehad om hierna te kijken. Bedankt voor de reactie.
1. De alleraatste windows update is geïnstaleerd.
2. Ik heb het spel al meerdere keren opnieuw geinstaleerd.
3. Ik heb het allemaal geprobeert maar het heeft niet geholpen.

Bericht 4 van 8 (311 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 wil niet meer downloaden

★★ Novice
Hoi @RealSimmor0 ,
Bedankt voor de reactie maar hiermee lukt het helaas ook niet...
Bericht 5 van 8 (305 Weergaven)

Re: sims 4 wil niet meer downloaden

Community Manager (retired)
Hey @Thirza043,

Sorry om te horen dat dit niet gelukt is. Helaas is er niet echt een ander antwoord want deze bestanden zijn toch het gene wat Origin lijkt te missen om te kunnen draaien. Ergens gaat het toch niet helemaal goed of mist er een versie van deze bestanden. Heb je de versie voor zowel de 2015, 2017 en 2019 opnieuw geïnstalleerd?

Als alternatief zou je ook kunnen kijken of EA Desktop wel werkt. Dit is op het moment nog in beta dus nog niet officieel uit en compleet maar zal over de tijd de vervanger worden van Origin en kan op de PC ook gebruikt worden om jouw games te spelen.

Je kunt EA Desktop hier vinden:

https://www.ea.com/ea-app-beta

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 8 (295 Weergaven)

Re: sims 4 wil niet meer downloaden

★★★★★ Expert
Zorg dat je alle overige, onnodige openstaande software hebt afgesloten, mogelijk verhinderen die de juiste werking hiervan, @Thirza043.
Met name bepaalde beveiligingssoftware kan een onbedoelde boosdoener zijn. Die zal je (tijdelijk) moeten afsluiten of zelfs helemaal verwijderen.
Verlaag de instellingen bij "Gebruikersaccountbeheer" en star de (installatie)programma's als een Administrator.

Een schone start van Windows doen, zal hierbij helpen: https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/windows-schoon-opstarten-da2f9573-6eec-00ad-2f8a-a97a1807f...
Mocht het hierna wel lukken, dan heb je software geïnstalleerd staan die alles hiervoor tegenwerken.

Via een nieuw, lokale Windows gebruikersaccount met Administrator rechten aanmaken: https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/een-lokaal-gebruikers-of-administrator-account-maken-in-...
Je daarop gaan aanmelden. Probeer het dan nogmaals.
Om software te kunnen installeren en bepaalde instellingen bij Windows te kunnen aanpassen, dien je zijn aangemeld op een Windows gebruikersaccount met Administrator rechten.


1 Als eerste proberen om De Sims 4 via een reparatie deze ontbrekende hulpbibliotheken laten installeren.
2 Handmatig deze ontbrekende hulpbibliotheken gaan installeren door hun installatieprogramma's op te zoeken in installatielocatie van De Sims 4 of de installatielocatie van de Origin cliënt.
3 Toch eerst een andere software te installeren of bijwerken die ook deze hulpbibliotheken gebruikt. Zoals de stuurprogramma pakket van NVidia.
4 De Origin cliënt en/of De Sims 4 helemaal opnieuw installeren. Denk aan een reservekopie te maken van je spelvoortgang en instellingen wanneer je voor De Sims 4 kiest.
5 Je kan de installatiepakketten vinden op de Microsoft website: https://support.microsoft.com/nl-nl/topic/de-laatste-ondersteunde-visual-c-downloads-2647da03-1eea-4... Onder het kopje "Visual Studio 2015, 2017 en 2019", de "x86: vc_redist.x86.exe" en "x64: vc_redist.x64.exe" downloaden. Dit zijn de installatieprogramma's.

Windows 64-bits heeft beiden nodig, dus de x64 als de x86. Is er een optie te zien om hun installatie te repareren, probeer die als eerste.
Als je de computer opnieuw dient te starten, doe dit ook. Het kan anders ook weinig kwaad.
Nadat je beide hulpbibliothekenpakketten helemaal zijn geïnstalleerd, nogmaals kijken of hiervoor update beschikbaar zijn bij de Windows Update.

Zou het nog niet werken met de bovenstaande stappen, dan op een andere computer testen.
Is het hiermee wel mogelijk, dan zal je jouw computer eens goed moeten laten controleren op eventuele besmettingen als fouten in het systeem.
Deze gevonden fouten zal je moeten laten herstellen, of anders, een schone installatie doen van Windows 10.


Groetjes.
Bericht 7 van 8 (288 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 wil niet meer downloaden

Champion

@Thirza043 Zou je als de optie van @EA_Neil met betrekking tot de EA-Desktop app ook niet werkt eens een DxDiag.txt bij je antwoord willen doen. Hier lees je hoe je zo'n bestand kunt maken. Informatie verzamelen over je pc door middel van DxDiag (ea.com) Dat bestand kan je meezenden als je de optie 'beantwoorden' kiest. Kies dan niet voor de optie 'snel antwoord' want daarin kan je niets meesturen.

 

Wie weet is er wat anders aan de hand waardoor je De Sims 4 niet (meer) kunt downloaden of waardoor de Visual C++ van Microsoft wordt geblokkeerd.

Als je dat bestand hebt bijgevoegd dan kunnen we aan de hand daarvan misschien nog wat andere oplossingen voorstellen. Alvast bedankt.

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 8 (271 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help