sims 4 uitbreidingspakket niet gekregen

door Saschahr11
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims 4 uitbreidingspakket niet gekregen

★★★ Newbie

Hoi,

Ik heb het sims 4 jaargetijden pakket gekocht en betaald, het geld is van mijn rekening geschreven maar ik heb het pakket niet binnen.

wanner ik op games kopen klik, staat er dat ik jaargetijden nog niet in mijn bezit heb en moet ik deze opnieuw kopen.

 

Bericht 1 van 13 (2.186 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: sims 4 uitbreidingspakket niet gekregen

EA SPORTS FC Team

Hey @Saschahr11,

 

Ik zie dat op jouw account alles gewoon in orde is en dat je de uitbreiding hoort te kunnen downloaden en installeren zonder problemen. 

 

Probeer eens om de cache van Origin te legen om te zien of je het probleem daarna nog steeds hebt:

 

https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 13 (2.154 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims 4 uitbreidingspakket niet gekregen

EA SPORTS FC Team

Hey @Saschahr11,

 

Ik zie dat op jouw account alles gewoon in orde is en dat je de uitbreiding hoort te kunnen downloaden en installeren zonder problemen. 

 

Probeer eens om de cache van Origin te legen om te zien of je het probleem daarna nog steeds hebt:

 

https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Jason.png
Bericht 2 van 13 (2.155 Weergaven)

Re: sims 4 uitbreidingspakket niet gekregen

★★★ Newbie

Ja, gelukkig lukte het na een tijdje. Dacht dat ik het bericht verwijderd had maar dit is dus niet helemaal gelukt Standard smile 

 

bedankt in ieder geval voor de reactie ! 

Bericht 3 van 13 (2.152 Weergaven)

Re: sims 4 uitbreidingspakket niet gekregen

★★★ Newbie

Hoi, hoe is het jou gelukt?

Bericht 4 van 13 (1.800 Weergaven)

Re: sims 4 uitbreidingspakket niet gekregen

EA SPORTS FC Team

Soms kan het tot 36u duren voordat een bestelling volledig doorgelopen is @lisaonline01.

 

De uitbreigingen kan je terugvinden in Origin door op De Sims 4 te klikken en dan naar uitbreidingen te gaan.

 

Is alles nu in orde?

Jason.png
Bericht 5 van 13 (1.751 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 uitbreidingspakket niet gekregen

★★★ Newbie

Hoe zie je dit op de ps4 want ik heb ook een uitbreiding gekocht(magisch rijk) maar ik zie ook niet dat ik hem heb.

 

alvast bedankt.

Bericht 6 van 13 (1.628 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 uitbreidingspakket niet gekregen

★★★ Newbie
Hoe zie je dit op de ps4 want ik heb ook een uitbreiding gekocht(magisch rijk) maar ik zie ook niet dat ik hem heb.

alvast bedankt.
Bericht 7 van 13 (1.627 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 uitbreidingspakket niet gekregen

EA SPORTS FC Team

Op de PS4 zei je?

 

Volgens mij kan je dan naar de PlayStation Store gaan, naar De Sims 4 en daar te kijken naar Add-ons. Via de add-ons kan je de uitbreiding downloaden en installeren.

 

Er is ook een manier om dit te doen via de website van de PlayStation Store, waar je naar Magisch Rijk gaat en ervoor kies om de uitbreiding op jouw console te downloaden.

 

https://store.playstation.com/nl-nl/product/EP0006-CUSA09216_00-TS4REALMOFMAGIC0

Jason.png
Bericht 8 van 13 (1.587 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 uitbreidingspakket niet gekregen

★ Novice

hee, hoe is het jou gelukt ?

ik heb gisteren het honden en katten pack gekocht en nog steeds niks binnen het geld is wel van me rekening afgeschreven? hoe kan dit ? 

Bericht 9 van 13 (1.045 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 uitbreidingspakket niet gekregen

[ Bewerkt ]
Champion

@fennasophie12 Het kan soms tot wel 36 uur duren voordat de download van jouw uitbreidingspakket klaar staat. Op dit moment is er ook een trialversie beschikbaar voor Stedelijk Leven. Het kan zijn dat de servers daardoor wat zwaarder belast zijn. Heb dus nog even geduld alsjeblieft.  Als je na de 36 uur nog steeds niets kunt downloaden dan zal je zeker contact kunnen zoeken met de helpdesk: Telefoonnummers Nederlandse en Belgische Customer Support (ea.com) je kan dan ook eventueel contact zoeken via de Facebook chat: EA Help | Facebook Die chat is wel in het Engels.

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 10 van 13 (1.043 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help