Re: sims 4 stedelijk leven bestel probleem website

door JustxMexJosie
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims 4 stedelijk leven bestel probleem website

★★★ Newbie

Beste Allemaal,


Ik wilde gisteravond rond een uur of 10 de uitbreiding Sims 4 stedelijk leven bestellen omdat er 50% korting op het spel was. Dit kon ik echter niet betalen omdat de website steeds vastliep. Nu de volgende dag is de actie voorbij en kan ik het spel niet meer met de gewenste korting kopen. Ik heb contact gehad met de klantenservice om het probleem te bespreken. De persoon deed erg kortaf en was totaal niet probleemoplossend. Graag wil ik omdat ik al 10 jaar trouwe klant ben graag hulp wat ea hieraan kan doen.


Met vriendelijke groet,




Iris Wessels

Bericht 1 van 3 (486 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 stedelijk leven bestel probleem website

★★★ Apprentice
De mensen bij EA help kunnen die kortingen niet terug toveren op Origin helaas :'(

Misschien was die persoon wel bot en daar ga ik me niet over uitspreken, maar ze kunnen niet zomaar kortingen geven.

Gewoon wachten op de volgende promotie, die zijn er wel vaker Wink

Bericht 2 van 3 (478 Weergaven)

Re: sims 4 stedelijk leven bestel probleem website

★★★ Apprentice
en ik weet ook niet hoeveel Sims games je hebt, maar kan misschien interessant zijn om in Origin te kijken naar de Sims 4 bundle deal!

Bouw jouw bundel heet die als ik me niet vergis.

Dan kies je een grotere uitbreiding + 2 accessoire packs en ik geloof dat die ook wat goedkoper uitkomt.
Kan niet met zekerheid zeggen hoeveel goedkoper, want ik heb er geen recht op omdat ik zo goed als alle games heb

Bericht 3 van 3 (472 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help