sims 4 start niet meer na aankoop honden en katten

door Noblesse1506
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims 4 start niet meer na aankoop honden en katten

★★★ Newbie

Ik heb laats de sims 4 honden en katten gekocht. Als ik hem opstart krijg ik wit scherm. wat kan ik er tegen doen. Help.

Bericht 1 van 2 (280 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims 4 start niet meer na aankoop honden en katten

EA SPORTS FC Team

Hey @Noblesse1506,

 

Als je mods gebruikt, raad ik aan dat je deze eerst verwijdert. Mods kunnen namelijk dit soort problemen geven en je kunt de onderstaande methode gebruiken om te zien welke mod het probleem veroorzaakt. 

 

  • Verwijder alle mods uit de map 'Mods' en voeg ze daarna in sets opnieuw weer toe. Na het toevoegen van iedere set, kun je de game laten draaien om te zien of het probleem zich voordoet. Zo gauw je vast hebt gesteld dat een bepaalde set een problematische mod bevat, kun je de helft van die set verwijderen om te zien of het probleem nog steeds optreedt. Als dat zo is, verwijder je weer de helft van de set en probeer je het opnieuw. Als dit niet zo is, activeer je de helft van de modset die je verwijderd had en probeer je het opnieuw. Herhaal dit proces totdat je de mod die problemen oplevert hebt opgespoord. Deze zoekmethode wordt door De Sims Community soms ook wel de '50%-methode' genoemd.
Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (288 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims 4 start niet meer na aankoop honden en katten

EA SPORTS FC Team

Hey @Noblesse1506,

 

Als je mods gebruikt, raad ik aan dat je deze eerst verwijdert. Mods kunnen namelijk dit soort problemen geven en je kunt de onderstaande methode gebruiken om te zien welke mod het probleem veroorzaakt. 

 

  • Verwijder alle mods uit de map 'Mods' en voeg ze daarna in sets opnieuw weer toe. Na het toevoegen van iedere set, kun je de game laten draaien om te zien of het probleem zich voordoet. Zo gauw je vast hebt gesteld dat een bepaalde set een problematische mod bevat, kun je de helft van die set verwijderen om te zien of het probleem nog steeds optreedt. Als dat zo is, verwijder je weer de helft van de set en probeer je het opnieuw. Als dit niet zo is, activeer je de helft van de modset die je verwijderd had en probeer je het opnieuw. Herhaal dit proces totdat je de mod die problemen oplevert hebt opgespoord. Deze zoekmethode wordt door De Sims Community soms ook wel de '50%-methode' genoemd.
Jason.png
Bericht 2 van 2 (289 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help