Re: sims 4 jaargetijden gekocht maar download niet

door 459869
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims 4 jaargetijden gekocht maar download niet

★★★ Newbie

Ik heb net sims jaargetijden gekocht op men telefoon, ik heb hem betaald alleen na de betaling bleef orgin maar laden. Na een kwartier wachten heb ik orgin opgetart op men laptop. Normaal gesproken download hij al, maar nu stond er niks. Toen klikte ik op het uitbreidingspakket en stond er bij "kopen", Ik weet niet wat ik moet doen en kan met niemand in contact komen. Wat kan ik doen?

Bericht 1 van 4 (353 Weergaven)

Re: sims 4 jaargetijden gekocht maar download niet

★★★ Newbie

Er is wat vertraging in de afhandeling van de online aankopen.

Is er wel geld afgeschreven van je bank? Check ook even via je EA-account wat de status is van je order.

Bij zowel die van mij, als van wat andere simmers, blijft het aangekochte item in behandeling staan.

 

Wacht het even af, het komt vast goed.

Bericht 2 van 4 (332 Weergaven)
0 Kudos

Re: sims 4 jaargetijden gekocht maar download niet

★★★★★ Expert
Het verwerken van een betaling kan tot 36 uren duren, @459869. Vanwege dat er meer mensen thuis zijn en online aankopen gaan doen, kan het nog wat langer duren dan normaal.

Meestal zal de Origin cliënt laten weten dat er iets klaarstaat om te gaan downloaden. Je kan deze eens herstarten.

Je kan je Bestelgeschiedenis hier vinden: https://myaccount.ea.com/cp-ui/orderhistory/index @capelle1986.


Groetjes.
Bericht 3 van 4 (325 Weergaven)
0 Kudos

Re: sims 4 jaargetijden gekocht maar download niet

★★★ Newbie

Hi, Ik zal het afwachten. Bedankt voor de tips 🤗

Bericht 4 van 4 (315 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help