Re: sims 4 famillie in wereld weg

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

sims 4 famillie in wereld weg

★★ Novice

Hallo,
Ik heb een famillie en heb een familielid op zichzelf laten wonen, samen met een andere man en een kindje. maar ze zijn nu helemaal weg en nergens meer te vinden alsof ze nooit hebben bestaan. Het hele gezin staat niet eens in de stamboom en ook niet bij vrienden, terwijl ze niet zijn overleden. Ook kan je zien dat bij de plek waar ze wonen, een leeg gezin staat, met een heel andere achternaam waar niemand woont. En in oudere meldingen die over hen gaan zijn ze ook niet meer te zien. Ik vermoed dat dit door een bug komt, ik was bij ze op bezoek en sloot het spel af. Toen ik later weer ging spelen kon ik het appartement niet meer binnen, en sindsdien zijn ze nergens te vinden en gewoon helemaal weg. Ik vind dit jammer, dit is niet de familie waar ik nu mee speel, maar zit wel in mijn wereld met een poppetje waar ikzelf eens mee heb gespeeld heb en is nu helemaal weg. Hoe komt dit?

Bericht 1 van 5 (720 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: sims 4 famillie in wereld weg

[ Bewerkt ]
Champion

@azillaNL Waarschijnlijk is er ergens iets verkeerd gegaan met het verhuizen van jouw familielid. Waar dat precies is gebeurd, doet er nu niet meer toe. Waarschijnlijk is het belangrijkste dat je jouw familie en stamboom kan voortzetten. Daarvoor zal je terug moeten stappen naar een spel dat eerder automatisch is opgeslagen.

 

Mijn advies is om De Sims te openen en in het start menu niet op de grote driehoek te klikken maar te kiezen voor de optie 'spel laden'

Als je dat hebt gedaan dan krijg je een tabblad te zien met alle spellen die je ooit hebt gespeeld of aangemaakt. Helemaal onderin zie je een icoon van een diskette (die zie je links naast de driehoek)

Als je daarop klikt kan je een opslag bestand herstellen. Kies voor die mogelijkheid en zoek in de lijst naar de datum die het verst in het verleden ligt. In ieder geval zover terug dat je uit kan komen voor de verhuizing van dat familie lid.

 

Hopelijk kan je die datum nog terug vinden. Je weet zelf, denk ik, het beste wanneer je die verhuizing hebt gespeeld.

 

De verhuizing

Als het goed is kan je de verhuizing nu weer opnieuw laten plaatsvinden. Kies er eerst voor om dat familielid van je huishouden los te koppelen Dat kan je doen in werelden beheren. Rechts boven in je spel zie je de optie daarvoor (screenshot 1). Als je daarop klikt kan je in het scherm werelden beheren zelf, kiezen voor huishoudens beheren. De poppetjes rechtsboven (screenshot 2) : 

 

Screenshot 1                                                                                         screenshot 2 

 Schermafbeelding 2021-01-12 092503.png          Schermafbeelding 2021-01-12 092740.png

 

Klik op de familie waarvan je het familielid wil laten verhuizen en kies dan voor Sims uitwisselen tussen huishoudens. Kies in jouw geval voor de optie een nieuw huishouden creëren. Zorg ervoor je afgesplitste familie voldoende geld heeft om een huis of kavel te kopen! Zie de screenshot in volgorde:

 

Schermafbeelding 2021-01-12 093757.png  

 

 Schermafbeelding 2021-01-12 093903.png

 

Let goed op: Op allebei de plaatjes staat momenteel niet in wereld ! Dat betekent dat je ze nog moet verhuizen. Klik daarvoor op de verhuiswagen en zoek een lege kavel of huis op om ze in te laten wonen.

 

Als je tevreden bent met het resultaat dan sla je het spel op (eventueel zelfs onder een andere naam) Op die manier ben je er zeker van dat je jouw nieuwe familie in het spel behoud. 

 

Veel plezier met spelen. 😉

 

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 5 (700 Weergaven)

Alle reacties

Re: sims 4 famillie in wereld weg

★★★★★ Expert
Kan je met een eerder opgeslagen spel, deze Sims weer terughalen, @azillaNL? Gewijzigde gegevens die je niet opslaat, gaan verloren als je het spel afsluit.

Als je soms aangepaste inhoud gebruikt, hebt je deze dan ook allemaal eens verwijderd vanuit De Sims 4 en De Sims 4 via de Origin cliënt gerepareerd.

Groetjes.
Bericht 2 van 5 (708 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 famillie in wereld weg

[ Bewerkt ]
Champion

@azillaNL Waarschijnlijk is er ergens iets verkeerd gegaan met het verhuizen van jouw familielid. Waar dat precies is gebeurd, doet er nu niet meer toe. Waarschijnlijk is het belangrijkste dat je jouw familie en stamboom kan voortzetten. Daarvoor zal je terug moeten stappen naar een spel dat eerder automatisch is opgeslagen.

 

Mijn advies is om De Sims te openen en in het start menu niet op de grote driehoek te klikken maar te kiezen voor de optie 'spel laden'

Als je dat hebt gedaan dan krijg je een tabblad te zien met alle spellen die je ooit hebt gespeeld of aangemaakt. Helemaal onderin zie je een icoon van een diskette (die zie je links naast de driehoek)

Als je daarop klikt kan je een opslag bestand herstellen. Kies voor die mogelijkheid en zoek in de lijst naar de datum die het verst in het verleden ligt. In ieder geval zover terug dat je uit kan komen voor de verhuizing van dat familie lid.

 

Hopelijk kan je die datum nog terug vinden. Je weet zelf, denk ik, het beste wanneer je die verhuizing hebt gespeeld.

 

De verhuizing

Als het goed is kan je de verhuizing nu weer opnieuw laten plaatsvinden. Kies er eerst voor om dat familielid van je huishouden los te koppelen Dat kan je doen in werelden beheren. Rechts boven in je spel zie je de optie daarvoor (screenshot 1). Als je daarop klikt kan je in het scherm werelden beheren zelf, kiezen voor huishoudens beheren. De poppetjes rechtsboven (screenshot 2) : 

 

Screenshot 1                                                                                         screenshot 2 

 Schermafbeelding 2021-01-12 092503.png          Schermafbeelding 2021-01-12 092740.png

 

Klik op de familie waarvan je het familielid wil laten verhuizen en kies dan voor Sims uitwisselen tussen huishoudens. Kies in jouw geval voor de optie een nieuw huishouden creëren. Zorg ervoor je afgesplitste familie voldoende geld heeft om een huis of kavel te kopen! Zie de screenshot in volgorde:

 

Schermafbeelding 2021-01-12 093757.png  

 

 Schermafbeelding 2021-01-12 093903.png

 

Let goed op: Op allebei de plaatjes staat momenteel niet in wereld ! Dat betekent dat je ze nog moet verhuizen. Klik daarvoor op de verhuiswagen en zoek een lege kavel of huis op om ze in te laten wonen.

 

Als je tevreden bent met het resultaat dan sla je het spel op (eventueel zelfs onder een andere naam) Op die manier ben je er zeker van dat je jouw nieuwe familie in het spel behoud. 

 

Veel plezier met spelen. 😉

 

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 5 (701 Weergaven)

Re: sims 4 famillie in wereld weg

★★ Novice

Hoi 

Nou als ik een eerder opgeslagen spel terughaal zijn ze nogsteeds weg

Bericht 4 van 5 (679 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 famillie in wereld weg

Champion

@azillaNL Dat is heel vervelend maar als je de stappen hebt gevolgd die ik heb omschreven dan heb je waarschijnlijk vaker dan vijf keer geprobeerd om het probleem dat je tegen kwam te herstellen. Vijf keer is echt het maximum dat De Sims 4 voor 1 spel naam bewaard. Jammer genoeg zal je dan toch die stamboom niet kunnen behouden. Lees mijn tips nog eens door en hopelijk gaat het een volgende keer wel beter.

 

Veel plezier met spelen.  😉

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 5 (676 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help