Re: sims 4 crasht

door Simsleesa
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims 4 crasht

★★ Novice

Sims 4 crasht!

 

Bij opstarten komt het startscherm, hoor ik kort het muziekje, dan veranderd mijn muiswijzer in ladend rondje(macbook) en sluit de sims 4 weer af. Ik heb Origin en de macbook opnieuw opgestart. Ik speel al jaren, hoe los ik dit op?

Bericht 1 van 12 (335 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 crasht

★★★★★ Expert
Heb je dan al de basisstappen helemaal gedaan, @Simsleesa?
Verschijnt er nog een foutmelding?
Cache van de Origin cliënt leegmaken en De Sims 4 via de Origin cliënt repareren.
https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/


Zorg dat je overige en onnodige openstaande software helemaal afsluiten.

Controleer of je platform wel helemaal is bijgewerkt.

Start De Sims altijd via de Origin cliënt.

Controleer of je platform nog voldoet aan de gevraagde systeemeisen van De Sims (basisspel, normale versie):
Voor het gebruik van aanvullende inhoud geleden weer aparte systeemeisen.

De Origin cliënt en de Origin spellen dien je lokaal te installeren.

Zorg dat je de laatste versie van de Origin cliënt hebt gedownload en geïnstalleerd. Laatste versie en laatste versie kan je hier vinden: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/download
Je dient alle bestaande versies eerst hebben verwijderd.

De gegevens de Origin spellen dienen lokaal worden bewaard en zij dienen toegang hebben tot deze.

Indien De Sims 4 start, wijzig de grafische opties bij De Sims 4. Probeer de laptopmodus.
Beeldschermresolutie naar 1024×768 verlagen.
Probeer de venstermodus eens.

Groetjes.
Bericht 2 van 12 (322 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 crasht

★★ Novice
@RealSimmor0 waar kan ik de basisstappen vinden?
Bericht 3 van 12 (325 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 4 crasht

Champion