Re: sims 4 betaling in behandeling

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims 4 betaling in behandeling

★★★ Newbie

Hallo,

Ik heb vandaag voor de sims 4 het pakket eiland leven besteld voor de sims, maar zodra ik hem besteld had deed hij erg lang over verwerken maar daarna zag ik opeens wit scherm en zie ik nergens een bevestiging en er staat opeens dat ik hem 3 keer heb besteld terwijl het bedrag maar 1 keer is afgeschreven op mijn bank. Maar goed er staat dus dat het nog wacht op een respons aan mijn kant. Wat kan ik hieraan doen? Door het coronavirus kan ik nergens contact opnemen. 

Bericht 1 van 17 (1.179 Weergaven)

Re: sims 4 betaling in behandeling

★★★★★ Expert
Je zult gewoon even moeten wachten, @larissaeasports. Het verwerken van je betaling kan tot 36 uren duren.

Daardoor is de Nederlandstalige helpdesk gesloten.
Bericht 2 van 17 (1.148 Weergaven)

Re: sims 4 betaling in behandeling

★★ Novice

Ik heb het probleem ook. Ik heb zojuist jungle adventures gekocht. En de bestelling blijft maar op in behandeling staan terwijl het bedrag al is afgeschreven. Dit is me nog nooit gebeurd bij uitbreidingen van de sims. Super frustrerend.

Bericht 3 van 17 (1.140 Weergaven)
0 Kudos

Re: sims 4 betaling in behandeling

★★ Novice
@larissaeasports Ik heb de mijne zojuist binnen gekregen. bij jou ook gelukt?
Bericht 4 van 17 (1.127 Weergaven)
0 Kudos
Highlighted

Re: sims 4 betaling in behandeling

★★★★★ Expert
Met de feestdagen kan het wat langer duren dan gebruikelijk.
Vanwege het minder leuke onderwerp dat ons wereldwijd bezighoud en daardoor meer mensen online dienen te kopen, kan het ook wat langer duren.


Groetjes.
Bericht 5 van 17 (1.097 Weergaven)
0 Kudos

Re: sims 4 betaling in behandeling

★★★ Newbie

Ik heb hetzelfde probleem. Afgelopen maandag een expansion pack gekocht en had deze al binnen een half uur. Vandaag heb ik een accessoire pack gekocht en is ook al afgeschreven van mijn rekening, maar ben al 4 uur aan het wachten, terwijl dit bij mij ook nog nooit zo lang heeft geduurd. Nu staat bij mijn bestelgeschiedenis dat ik de sims 4 kinderkamer accessoires 2x heb besteld maar het is maar 1x betaald. Ik neem aan dat dit geen tweede keer van mijn rekening word afgeschreven aangezien de bestelling er dubbel in staat?

Bericht 6 van 17 (1.072 Weergaven)

Re: sims 4 betaling in behandeling

★★★ Newbie

Hey,

 

Ik heb aan het begin van de middag de Sims 4 gekocht.
Er staat 2 keer een bestelling, wat kan kloppen want ik heb de eerste keer de betaling afgebroken omdat ik de kleurencode niet kon scannnen met de Raboscanner.
2e keer wel gelukt,  want het bedrag is van mijn rekening afgeschreven. Blijft staan op 'betaling in behandeling'.

Als ik het goed lees dus gewoon een kwestie van afwachen?
Lastig dat je nu niet rechtstreeks kan mailen of chatten met iemand.

Bericht 7 van 17 (1.058 Weergaven)

Re: sims 4 betaling in behandeling

★★★★★ Newbie

Ik heb dat dus ook.. Half uur geleden Tiny Living gekocht + betaald, maar nog steeds is de betaling "in behandeling" in mijn besteloverzicht. Duurt inderdaad nooit zo lang, normaal download Origin het pel gelijk. Heb niet eens een bevestigingsmail gehad, terwijl ik dus wel betaald heb.

Bericht 8 van 17 (1.059 Weergaven)
0 Kudos

Re: sims 4 betaling in behandeling

★★★ Newbie
@xMitchelD ik inderdaad ook geen bevestigingsmail. Voor mij uberhaupt de eerste keer dat ik zoiets via deze weg koop op aanraden van een vriendin. Maar vind het nu een beetje spannend worden...
Bericht 9 van 17 (1.043 Weergaven)

Re: sims 4 betaling in behandeling

★★★★★ Newbie
@Sillesaab Ik koop het normaal altijd via Origin, echt de eerste keer dat dit gebeurt. Helaas zijn er bij EA eigenlijk altijd problemen, op technisch gebied.
Bericht 10 van 17 (1.036 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help