Re: sims 4 betaling in behandeling

door LikeyHere
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: sims 4 betaling in behandeling

★★★ Newbie
@xMitchelD Oké, dat is enigszins geruststellend. Wacht het wel even af en hopen dat het in elkgeval morgen avond rond is. Maar ik hoop eerder
Bericht 11 van 17 (599 Weergaven)
0 Kudos

Re: sims 4 betaling in behandeling

★★★ Newbie

ik heb net tot 2x toe geprobeerd om wasgoed accessoires aan te schaffen, bij mij is het bedrag wel 2x van mijn rekening afgeschreven. Enig idee wat ik hieraan kan doen? zie bij iedereen dat het maar 1x is afgeschreven, zou wel zonde zijn van mijn geld.....

Bericht 12 van 17 (592 Weergaven)
0 Kudos

Re: sims 4 betaling in behandeling

★★★ Newbie
@extorium Ja gelukkig wel!
Bericht 13 van 17 (585 Weergaven)
0 Kudos

Re: sims 4 betaling in behandeling

★★★★★ Newbie

Bij mij is het accessoirepakket zojuist geïnstalleerd, hopelijk bij jullie ook snel!

Bericht 14 van 17 (563 Weergaven)
0 Kudos

Re: sims 4 betaling in behandeling

★★★★★ Expert
Als jullie een e-mail zouden ontvangen, dan kan deze in de mappen voor ongewenste e-mail (genaamd "spam" of "junk") zijn terechtgekomen, dan in je Postvak In. @xMitchelD

Geduldig blijven wachten, niet nogmaals de bestelling doen. Redenen had ik al vermeld.

Als de bestelling mislukt is, zal dit worden aangegeven. Controleer alle gegevens, voor sommige betalingsmethodes kan een fout adres al een redenen zijn om de betaling te laten mislukken.
Je bestelling via de computer en webbrowser doen.
Probeer zonder de scanner, webpagina vergroten en/of verkleinen, melding maken bij je bank. Andere betalingsmethode gebruiken.

Als je een product al je jouw bezit hebt, dan kan je deze niet nog eens kopen. Mocht er toch een dubbele betaling zijn gedaan, dan dien je hiervoor contact te gaan opnemen met de helpdesk.
@lisetje-k, @mikenaat

Nederlandse helpdesk is gesloten vanwege de wereldwijde mindere leuke situatie die ons allemaal bezighoud. Je dient via de Engelstalige chat contact opnemen: https://help.ea.com/nl-nl/contact-us/new/
Vergeet niet alle gegevens in te vullen, jouw regio instellen op "United States" en start de chat in het Engels.
@Sillesaab


Groetjes.
Bericht 15 van 17 (537 Weergaven)
0 Kudos

Re: sims 4 betaling in behandeling

★★ Novice

Hallo, ik heb 2 dagen geleden 2 game packs gekocht genaamd: Strangerville en Magisch Rijk.

Ik heb nu al meer dan 36 uur gewacht en er is nog steeds niks veranderd.

Ze staan beide nog op ''Betaling in behandeling''. Enig idee wat ik nu kan doen zodat ik het alsnog krijg?



Ook speel ik met een PC die Windows 10 heeft, weet niet of dat helpt?

Het geld van de bestellingen zijn ook beide al afgeschreven in de bank.
Bericht 16 van 17 (338 Weergaven)
0 Kudos

Re: sims 4 betaling in behandeling

Champion

@LikeyHere ik heb je ook in deze draad al een antwoord gegeven: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Uitbreidingspakket-betaald-maar-blijft-in-behandeling/m-p/103052... Een topic vaker plaatsen heeft eigenlijk niet zoveel zin.

Dus neem contact op met de helpdesk of met de Facebook chat van EA. de links staan in het andere antwoord.

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 17 van 17 (333 Weergaven)
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help