sim

door SabineNK
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sim

★★★ Newbie

Heyhoi!

Mijn peuter is net kind geworden maar ik kan hem niet naar de basisschool sturen. 

Ik krijg een melding als school over een uur begint en als ik hem naar school wil sturen, staat er in zijn wensballon een slotje.

Daarna krijg ik een melding dat mijn sim op school is en of ik hem wil laten spijbelen. Ondertussen is hij thuis en is zijn tijdschema rood aan het knipperen.

Ik heb hem al gereset maar het helpt niet.

Weet iemand wat ik kan doen?

 

Groetjes!

Bericht 1 van 2 (115 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sim

[ Bewerkt ]
Champion

@SabineNK Het probleem dat je tegenkomt, zien we de laatste tijd weer wat vaker.  Kijk eens naar de informatie in  deze link: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/Sims-thuis-tijdens-werk-school/m-p/10253850#M9817

Misschien herken je wel wat?

In mijn post staan ook twee links naar de Engelstalige bug rapporten. Daar zou je ook meer kunnen vinden.

Het beste advies is je spel opnieuw te starten. Als het probleem blijft aanhouden, laat het dan even weten.

Hopelijk blijft het bij een keer.

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (106 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help