selvadorado

door JannekeB83
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

selvadorado

★★★ Newbie

Beste allemaal,

 

Ik heb de jungle uitbreiding, en daarbij ook de spullen in bouwen en create a sim, echter ik heb de wereld Selvadorada niet? Ik zou deze wereld toch ook moeten hebben als ik de uitbreiding heb aangekocht?

 

Groet Janneke

Bericht 1 van 5 (457 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: selvadorado

Champion

@JannekeB83 Selvadorado is een vakantie wereld dus die zie je niet direct verschijnen als je linksboven op de wereldbol klikt. 

 

Schermafbeelding 2021-01-10 211150.png

 

Klik daarvoor op de zon die je in de linkerbovenhoek ziet, vlaak naast het huisje. Als je geen custom content of modificaties gebruikt dan kan je de vakantiewerelden vinden onder het zonnetje.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 5 (436 Weergaven)

Alle reacties

Re: selvadorado

★★★★★ Expert
Ontdoe eens De Sims 4 van alle aangepaste inhoud ("modificaties") en repareer De Sims 4 via de Origin cliënt, @JannekeB83.

De aanvullende inhoud vereist hun basisspel en dient ook geregistreerd zijn onder de zelfde Origin / EA account van het basisspel, om deze te kunnen gebruiken.

Systeemeisen van "De Sims 4 - Jungle Avonturen": https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/addon/the-sims-4-jungle-adventure#store-p...


Groetjes.
Bericht 2 van 5 (451 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: selvadorado

Champion

@JannekeB83 Selvadorado is een vakantie wereld dus die zie je niet direct verschijnen als je linksboven op de wereldbol klikt. 

 

Schermafbeelding 2021-01-10 211150.png

 

Klik daarvoor op de zon die je in de linkerbovenhoek ziet, vlaak naast het huisje. Als je geen custom content of modificaties gebruikt dan kan je de vakantiewerelden vinden onder het zonnetje.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 5 (437 Weergaven)

Re: selvadorado

★★★ Newbie
@Trismagistos Oh thnx... jeetje, hoe dom... thnx, ga het meteen uitproberen
Bericht 4 van 5 (431 Weergaven)

Re: selvadorado

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Thnx!!
Bericht 5 van 5 (430 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help