"Nieuwe"items niet te zien in bouwen

door JenniferHielkema
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

"Nieuwe"items niet te zien in bouwen

★★ Novice

Ik dacht wacht nog even de nieuwe update af, maar issue is nog niet opgelost. Als je naar bouwen gaat in de Sims 4, dan krijg je alle categorieën te zien en als er ergens iets nieuws te vinden is, dan is deze categorie "goud" gekleurd. Als dan ook klikt op deze categorie dan zie je als eerste het nieuwe item. Wanneer je dit nieuwe item hebt aangeklikt dan verdwijnt deze naar zijn plek in deze categorie en is ook de gouden kleur verdwenen. 

 

Nu heb ik dus echt al maanden in de categorie kinderen een paar gouden categorieën, zie bijlagen. Maakt niet uit, wat ik aanklik al kies ik alles, het verdwijnt gewoon niet. 

 

Via een andere soort kavel bijvoorbeeld een nachtclub heb ik het ook al geprobeerd, want dan krijg je ook weer andere items die hierbij horen. Ook daar komt dan niets naar voren. Ook heb ik via de cheat show hidden object gecheckt of het daaraan lag en ook de cheat show carrièrebeloningen geprobeerd. 

 

Wie weet wat dit zou kunnen zijn en hoe dit op te lossen? Het is echt een heel klein dingetje maar ik stoor mij eraan... 

 

Alvast bedankt

Jennifer

Bericht 1 van 1 (276 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help