"Deze code is al gebruikt"

door Bryan-Bradley
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

"Deze code is al gebruikt"

★★★ Newbie

Fout met productcode

 

Enkele maanden geleden had ik eerder op The Sims gespeeld. Maar als ik nu de productcode ingeef wordt deze geweigerd en is deze volgens de game al gebruikt. Verder ben ik ingelogd op mijn account van Origin...

Bericht 1 van 12 (13.144 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: "Deze code is al gebruikt"

EA SPORTS FC Team

Hey @Bryan-Bradley,

 

Wanneer je deze melding te zien krijgt, heb je de productcode al op een ander account gebruikt.

 

Probeer daarom in te loggen met een ander e-mail adres. Met een minderjarig account kan je alleen inloggen met de gebruikersnaam (dus NIET met het mail adres) en dit kan alleen via het Origin programma dat je moet installeren op de computer (dus NIET via de website).

 

Kan je het account hierna nog niet vinden? Neem dan telefonisch contact op met onze helpdesk:

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 12 (13.778 Weergaven)

Alle reacties

Re: "Deze code is al gebruikt"

EA SPORTS FC Team

Hey @Bryan-Bradley,

 

Wanneer je deze melding te zien krijgt, heb je de productcode al op een ander account gebruikt.

 

Probeer daarom in te loggen met een ander e-mail adres. Met een minderjarig account kan je alleen inloggen met de gebruikersnaam (dus NIET met het mail adres) en dit kan alleen via het Origin programma dat je moet installeren op de computer (dus NIET via de website).

 

Kan je het account hierna nog niet vinden? Neem dan telefonisch contact op met onze helpdesk:

 

- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)

Jason.png
Bericht 2 van 12 (13.779 Weergaven)

Re: "Deze code is al gebruikt"

★★★ Newbie

Beste,

 

ik heb de sims 4 gekregen van iemand.

Alleen ik krijg natuurlijk de foutmelding dat de code al in gebruik is.

Kan ik deze nu niet gebruiken?

Bericht 3 van 12 (12.576 Weergaven)

Re: "Deze code is al gebruikt"

EA SPORTS FC Team

@piets3kak Dat klopt inderdaad.

 

De codes die je bij het spel krijgt kan je maar op 1 account invoeren, daarna is de code niet meer te gebruiken. De Sims 4 staat dus op het andere account en alleen de eigenaar van dat account kan het spel spelen. 

Jason.png
Bericht 4 van 12 (12.546 Weergaven)

Re: "Deze code is al gebruikt"

★★★ Newbie

Hallo, 

 

Ik heb even een vraag! 

Ik heb de sims 4 bij de intertoys gekocht ongeveer een half jaar geleden, ik heb het spel nog nooit gebruikt en bij het aanmelden bij Origon Zegt het dat de product code al in gebruik is. Dit is wel raar

Bericht 5 van 12 (11.147 Weergaven)

Re: "Deze code is al gebruikt"

EA SPORTS FC Team

Dat is zeker wel raar @LisavdHulstx 

 

Neem hiervoor contact op met onze helpdesk en met Intertoys om dit verder te laten onderzoeken. 

Jason.png
Bericht 6 van 12 (11.144 Weergaven)

Re: "Deze code is al gebruikt"

★★★ Newbie
Beste,

Ik heb het spel vroeger vaak gespeeld en wilde het nu weer opstarten maar het spel is van me account af en als ik de code invoer om hem opnieuw te installeren zegt hij dat het account al in gebruik is.

heeft u hiervoor een oplossing?
Bericht 7 van 12 (11.053 Weergaven)

Re: "Deze code is al gebruikt"

★★★★★ Expert


Hallo @Sammieboy16335 en anderen,

  • Een al geregistreerde productcode kan niet nog eens geregistreerd worden.
  • Heb je dit zelf gedaan, dan staat het spel waarschijnlijk op een andere EA account van jou.
  • Als je een spel hebt gekocht bij een winkel die niet erkend is of tweedehands, dan kun je het beste je geld terugvragen.
  • Ook indien je een spel hebt gekregen van iemand anders, blijft de productcode op de account van deze persoon staan en kan niet worden verwijderd of overgedragen.
  • Kindaccount zou alleen productcodes kunnen registreren die in doosje bij een erkende winkel zijn gekocht.

Als je spel niet meer zichtbaar is in de spelbibliotheek, dan ben je waarschijnlijk met de verkeerde EA account ingelogd.
Ga ook na of alle filters in de spelbibliotheek gewist zijn.

  1. Sluit de Origin cliënt en alle spellen volledig af voordat je hiermee begint.
  2. Maak de cache van de Origin cliënt leeg. Doe dit zeker als je deze en tijdje niet hebt gebruikt.
  3. Zorg dat je verbonden met het internet en de Origin cliënt niet gehinderd wordt.
  4. Start de Origin cliënt op als Administrator.
  5. Controleer of je inlogt met de juiste EA account. Gebruik je volledige e-mail adres en niet je bijnaam.
Neem je volledige e-mail adres over met de Kopiëren en Plakken acties, omdat er al snel foutjes kunnen gemaakt worden tijdens het typen.

Dit zou je kunnen doen als je per ongeluk nog een EA account hebt aangemaakt.

Mocht dit niets helpen, dan kan je het beste contact opnemen met de helpdesk.
De telefoonnummers van de helpdesk staan eerder vermeld.
Ook kan je een terugbel verzoek indienen.
De helpdesk is bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00


Groetjes.


Bericht 8 van 12 (11.031 Weergaven)

Re: "Deze code is al gebruikt"

★★★ Newbie

hallo,

 

Enkele jaren terug ben ik begonnen met sims4 op een ander account.

Nu is er een probleem dat het emailadres van het toenmalig ea account werd gehackt en ik dus met dit ea account zou willen verderspelen op de sims4.

 

is er een mogelijkheid dat ik de productcode kan heractiveren op dit account?

 

zou zonde zijn om het spel opnieuw te moeten kopen.

 

groeten.

Bericht 9 van 12 (9.998 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: "Deze code is al gebruikt"

EA SPORTS FC Team

Hallo @maggot666bc,

 

Neem even contact op met onze helpdesk om te zien wat de mogelijkheden zijn Standard smile

 

Ze kunnen daar controleren of het mogelijk is om een spel over te zetten of om accounts samen te voegen:

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 10 van 12 (9.986 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help