problemen met de aankoop van Sims 4

door Amberkreemers
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

problemen met de aankoop van Sims 4

★★★ Newbie

Hoi,

 

Wij willen de sims 4 graag installeren op onze pc; de voorwaarde van 10€ leek ons een prima deal.

als ik wil afrekenen kom ik echter aan een prijs van 40€ en dat zijn we nu niet onmiddelijk bereid

Amber is behoorlijk teleurgesteld, zeker omdat we geen andere manier vinden dan deze om contact met iemand op te nemen om dit klein euvel uit de weg te helpen.

Ik hoop dat we als nog een manier vinden om dit duidelijk te krijgen.

 

mvg

Guido en Amber

Bericht 1 van 2 (188 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: problemen met de aankoop van Sims 4

Champion

@Amberkreemers Zou je hier ook willen aangeven waar je de deal en de voorwaarde hebt gevonden? Een link of een screenshot kan dan al veel verduidelijken. 

Dit is een forum pagina waarin spelers andere spelers helpen met problemen in hun spel en andere voorkomende zaken. In jullie situatie, denk ik, is contact met iemand van de consumenten afdeling de beste weg om dit probleem voor te leggen.  Hier vindt je een link waar je met deze vraag terecht kunt. De chat en de gesprekken zijn in de regel in het Engels. https://help.ea.com/nl/contact-us/?product=origin&community=true&platform=pc&category=codes-and-prom....

 

Hartelijke groet. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 2 (172 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help