playtesting

door Jopie58
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

playtesting

★ Apprentice

Hallo,

Ik zou graag willen weten hoe je een eigen gebouwd restaurant (community lot) kan playtesten?

Er zijn genoeg posts te vinden hoe belangrijk het is dat je dat doet voor je een lot in de gallerij plaatst maar niet over hoe je kunt playtesten.

Ik wil dit graag weten zodat ik als ik mijn lot in de gallerij plaats ik geen problemen voor anderen veroorzaak.

Alvast bedankt Standard smile

Bericht 1 van 12 (409 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: playtesting

[ Bewerkt ]
Champion

@Jopie58 Playtesten  kan heel eenvoudig door een nieuw spel te starten en jouw restaurant te plaatsen op een van de kavels die je daarvoor hebt uitgezocht. Zorg ervoor dat je dan ook een familie hebt waarmee je speelt en kijk of jouw Sims familie het restaurant kan kopen. Speel er bijvoorbeeld een Sims week mee met deze familie en kijk of de onderdelen goed werken. Of je geen problemen tegenkomt in de keuken met personeel of met de gasten. Als jouw restaurant goed werkt in het spel zullen er ook vanzelf gasten komen. Kijk dan of de loop goed is en er geen Sims met hun armen omhoog staan omdat ze iets niet kunnen of niet kunnen bereiken.

 

Vaak zie je als je bij het bouwen gebruik hebt gemaakt van de cheat bb.moveobjects of als je bijvoorbeeld de alt knop hebt gebruikt bij plaatsing van objecten dat deze op een kavel kunnen wegvallen of veranderen. Spelers die jouw kavel willen gebruiken zullen dan ook te maken krijgen met deze zaken. Dus testen is altijd wel handig als je goede recencies wilt krijgen.

 

Veel plezier met spelen. 😉

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 3 van 12 (424 Weergaven)

Alle reacties

Re: playtesting

★★★★★ Expert
Mocht deze bij jouw goed lijkt te werken, waarom zet je deze dan niet in de Galerij, @Jopie58?

Groetjes.
Bericht 2 van 12 (404 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: playtesting

[ Bewerkt ]
Champion

@Jopie58 Playtesten  kan heel eenvoudig door een nieuw spel te starten en jouw restaurant te plaatsen op een van de kavels die je daarvoor hebt uitgezocht. Zorg ervoor dat je dan ook een familie hebt waarmee je speelt en kijk of jouw Sims familie het restaurant kan kopen. Speel er bijvoorbeeld een Sims week mee met deze familie en kijk of de onderdelen goed werken. Of je geen problemen tegenkomt in de keuken met personeel of met de gasten. Als jouw restaurant goed werkt in het spel zullen er ook vanzelf gasten komen. Kijk dan of de loop goed is en er geen Sims met hun armen omhoog staan omdat ze iets niet kunnen of niet kunnen bereiken.

 

Vaak zie je als je bij het bouwen gebruik hebt gemaakt van de cheat bb.moveobjects of als je bijvoorbeeld de alt knop hebt gebruikt bij plaatsing van objecten dat deze op een kavel kunnen wegvallen of veranderen. Spelers die jouw kavel willen gebruiken zullen dan ook te maken krijgen met deze zaken. Dus testen is altijd wel handig als je goede recencies wilt krijgen.

 

Veel plezier met spelen. 😉

 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 12 (425 Weergaven)

Re: playtesting

[ Bewerkt ]
★ Apprentice

@RealSimmor0 Dank voor je reactie maar ik heb hem alleen nog maar gebouwd en nog niet mee gespeeld ik wilde hem eerst testen en dacht dat daar een speciale manier voor was.

 

@Trismagistos Dank je wel voor je bericht en de duidelijke uitleg daar heb je me super mee geholpen Standard smile

 

Ik heb een restaurant gedeelte op de begane grond en een bar op de verdieping hoe kan ik deze het best specificeren, als restaurant of als algemeen?

 

P.S. als hij goed werkt zet ik hem ook in de gallerij Wink

Bericht 4 van 12 (413 Weergaven)

Re: playtesting

Champion

@Jopie58 Als je alle onderdelen voor het restaurant in je creatie hebt verwerkt en je hebt ook alle onderdelen voor de bar erin verwerkt, maakt het eigenlijk niet zoveel uit. Ik zou het dan gewoon in de galerij  aanprijzen als bar/restaurant. Het is eigenlijk vooral belangrijk hoe jij wilt dat andere spelers het gaan gebruiken. Wil je het als bar aanprijzen of als restaurant. Met keuze voor het kaveltype algemeen hoef je in ieder geval niet te voldoen aan de invulling bar of restaurant. Er worden immers geen eisen gesteld aan dat kaveltype. Het aanpassen van een restaurant naar een bar is heel gemakkelijk te doen door er ook een televisie te plaatsen. Omgekeerd is er meer voor nodig om een bar om te vormen tot een restaurant. 

Dus kijk zelf even wat jij het belangrijkste vindt en hoe jij graag zou willen dat andere spelers jouw creatie zien.

 

Heel veel plezier met testen en spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 12 (406 Weergaven)

Re: playtesting

[ Bewerkt ]
★ Apprentice

Nogmaals bedankt je uitleg is heel duidelijk en helpt me in het opnieuw ontdekken van de Sims Standard smile

Bericht 6 van 12 (395 Weergaven)

Re: playtesting

Champion

@Jopie58 Graag gedaan!

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 12 (387 Weergaven)

Re: playtesting

★ Apprentice

Nog even dit vraagje Wink

Toen ik het restaurant testte was het enige probleem de plafondlampen op sommige plekken.

Degene die boven de wc hingen zorgden voor een probleem. Is dat een bekend probleem met plafondlampen?

Je zou niet verwachten dat die voor problemen kunnen zorgen.

Verder geen problemen dus hij staat in de galerij Bistro & Bar The Factory Standard smile

 

Bedankt voor alle hulp Standard smile

Bericht 8 van 12 (329 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: playtesting

Champion

@Jopie58 Dat van die plafondlampen is sterk afhankelijk van welke je gebruikt. Er zijn van die knoeperds van lampen bij die alleen passen met de allerhoogste muren. Druppellichten, cascadelampen enzovoorts zullen niet passen. Als je merkt dat Sims er tegenop lopen kan je deze lampen het beste vervangen door de goedkopere platte plafondlampen zoals de (super) Subtiele Schotellamp of de Vierkante Confectie Plafondlamp. Maar dat kunnen spelers natuurlijk ook doen. Ik ga even een kijkje nemen in de galerij.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 12 (326 Weergaven)

Re: playtesting

★ Apprentice

@Trismagistos Aha ik heb ze zo gehangen dat het geen probleem meer veroorzaakt. Het is een lamp uit Aan het werk, ik voeg een plaatje toe.

Groetjes Standard smile

Bericht 10 van 12 (323 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help