Re: pack doet het niet

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

pack doet het niet

★ Novice
  1. ik heb een pack gekocht maar hij doet het niet maar hij heet wel aan dat ik hem heb wat moet ik doen ?? HELP
  2. ps ik heb hem via origin gekocht en het gaat over klein wonen 
Bericht 1 van 3 (302 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: pack doet het niet

EA SPORTS FC Team

Hey @knittel12,

 

Wat bedoel je exact met "hij doet het niet"?

 

Heb je de pack wel gedownload en geïnstalleerd via Origin (Origin > Gamebibliotheek > klik op De Sims 4 > zoek naar de uitbreiding en klik op Download)?

 

Zo ja, wat gebeurt er wanneer je de items probeert te vinden in het spel?

Jason.png
Bericht 2 van 3 (284 Weergaven)

Re: pack doet het niet

★★★★★ Expert
Hallo @knittel12,


Verder zou je ook de basisstappen eens kunnen doen.
De cache van de Origin cliënt leegmaken. Bekijk dit helpartikel hoe je dit kan doen: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Hierna De Sims 4 repareren via de spelbibliotheek van de Origin cliënt. Rechtsklik op het spel en de optie "Repareren" kiezen.

Ben je wel aangemeld met de juiste EA / Origin account?
Ben je verbonden bent met het internet en nagaan of de Origin cliënt niet verhinderd worden tot de internettoegang.


Om met deze aanvulling te kunnen spelen dien je de normale versie van De Sims 4 te gebruiken. Het zal niet met "De Sims 4 Legacy Editie" gaan werken.
De computer dient te voldoen aan de benodigde systeemeisen van deze uitbreiding. https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-4/addon/the-sims-4-tiny-living#store-page-s...


Groetjes.
Bericht 3 van 3 (277 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help