orgin niet kunnen downloaden

door selenastreur
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims 4 start niet op

★ Apprentice

Mijn sims 4 start niet op, heb hem net gedownload en heb ook geen mods, dan klik ik erop en flits die soort van weg naar mijn hoofd menu

Bericht 51 van 72 (570 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

orgin niet kunnen downloaden

[ Bewerkt ]
★ Apprentice

hoi ik had een vraagje wie is er hier bekend mee? ik heb het ook opnieuw verwijderd en gedownload maar hij blijft het zelfde aangeven 

 

hieronder staat een bijdrage wat me pc aangeeft 

Bericht 1 van 72 (675 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: orgin niet kunnen downloaden

Champion

@selenastreur Dit is een bekend probleem en ook hier kan je er informatie over vinden: https://answers.ea.com/t5/De-Sims-4/MSVCP140-dll-ontbreekt-Origin-wil-niet-meer-opstarten/m-p/100927...

 

Je zal de Visual Studio onderdelen van Microsoft moeten downloaden. Die kan je hier vinden: De laatste ondersteunde Visual C++-downloads (microsoft.com) 

Download en installeer eerst de x86 versie en daarna doe je hetzelfde met de x64 versie.

 

Als het goed is werkt daarna alles weer zoals het zou moeten.

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 72 (665 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: orgin niet kunnen downloaden

★ Apprentice
@Trismagistos bedankt! ik ga het straks meteen proberen en laat je dan weten of het is gelukt
Bericht 3 van 72 (658 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: orgin niet kunnen downloaden

★ Apprentice
@Trismagistos dus alleen dat programma downloaden wat je erbij hebt gezet?
Bericht 4 van 72 (658 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: orgin niet kunnen downloaden

Champion

@selenastreur Dat zijn twee programma's. Een is de versie voor x86 systemen en die ander, de x64 versie, is voor 64bit computers. Je zult ze allebei nodig hebben om de Runtime.dll fout te kunnen voorkomen.

 

Laat het even weten als je andere problemen tegenkomt.

 

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 5 van 72 (653 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: orgin niet kunnen downloaden

★ Apprentice

hij geeft het nog steeds aan...

Bericht 6 van 72 (641 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: orgin niet kunnen downloaden

★ Apprentice
@Trismagistos hij geeft het nog steeds aan terwijl ik die 2 heb gedownload
Bericht 7 van 72 (641 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: orgin niet kunnen downloaden

Champion
@selenastreur heb je ook Origin opnieuw gedownload en geïnstalleerd? Dat stond ook bij de foutmelding. Kies dan voor niet voor de light versie maar de 'normale' uitvoering.
Hopelijk lukt het daar wel mee.

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 8 van 72 (640 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: orgin niet kunnen downloaden

★ Apprentice
@Trismagistos het is gelukt alleen nu als ik aanklik in orgin zelf dat ik de sims 4 wil spelen klik er op gaat het beeld weg alsof die het spel erop wilt doen maar dan kom ik weer bij scherm van orgin
Bericht 9 van 72 (638 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help