Re: opslag vol na uitbreiding honden en katten

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

opslag vol na uitbreiding honden en katten

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hallo, ik heb laatst de uitbreiding 'honden en katten' gedownload. Sinds ik dat heb gedaan krijg ik steeds in het begin een melding dat met de pakketten die ik heb mijn computer te vol staat. Er staat ook dat er dan problemen kunnen komen met het spelen van de Sims. Dit gebeurd dus ook: Het gaat dan even goed maar dan kan het spel ineens niet meer reageren en moet ik het spel afsluiten en dit gebeurd dan zonder dat het wordt opgeslagen. Ik moet dus elke keer opnieuw beginnen en kan niet normaal de Sims spelen. Het rare is dan ook dat de schijf waar de Sims 4 op staat helemaal niet te vol is. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals de Sims opnieuw downloaden of mijn computer een beetje opschonen maar niks helpt. Waar ligt dit aan en wat kan ik hier aan doen? 

Bericht 1 van 6 (785 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: opslag vol na uitbreiding honden en katten

EA SPORTS FC Team

Hey @Emmacammeraat,

 

Zo te zien gebruikt jouw systeem wat meer RAM dan normaal waardoor er maar 3328MB RAM beschikbaar is van de 4096MB RAM. 

 

Dit kan betekenen dat er niet genoeg RAM beschikbaar is om De Sims 4 Honden en Katten te spelen, waardoor je deze melding te zien krijgt en problemen kunt hebben met het spelen van de uitbreiding. 

 

Je kunt contact op nemen met Medion om te vragen of hier een oplossing voor is, door bijvoorbeeld aanpassingen te maken aan het systeem of meer RAM in de PC te stoppen. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 6 van 6 (798 Weergaven)

Alle reacties
Highlighted

Re: opslag vol na uitbreiding honden en katten

EA SPORTS FC Team

Hey @Emmacammeraat,

 

Heb je voor mij misschien de exacte melding die je te zien krijgt? Er is namelijk ook een soortgelijke melding die aangeeft dat het geheugen op jouw videokaart, of RAM geheugen vol is waardoor het niet meer werkt. 

 

Al deze meldingen hebben een andere oplossing.

Jason.png
Bericht 2 van 6 (753 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: opslag vol na uitbreiding honden en katten

★★ Novice
Ik kan de melding niet meer zien..
Bericht 3 van 6 (728 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: opslag vol na uitbreiding honden en katten

EA SPORTS FC Team

Zou je in dat geval voor mij een DxDiag willen plaatsen zodat ik kan controleren or het misschien iets hardwarematig is?

 

https://help.ea.com/nl-nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Jason.png
Bericht 4 van 6 (721 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: opslag vol na uitbreiding honden en katten

★★ Novice
Bericht 5 van 6 (718 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: opslag vol na uitbreiding honden en katten

EA SPORTS FC Team

Hey @Emmacammeraat,

 

Zo te zien gebruikt jouw systeem wat meer RAM dan normaal waardoor er maar 3328MB RAM beschikbaar is van de 4096MB RAM. 

 

Dit kan betekenen dat er niet genoeg RAM beschikbaar is om De Sims 4 Honden en Katten te spelen, waardoor je deze melding te zien krijgt en problemen kunt hebben met het spelen van de uitbreiding. 

 

Je kunt contact op nemen met Medion om te vragen of hier een oplossing voor is, door bijvoorbeeld aanpassingen te maken aan het systeem of meer RAM in de PC te stoppen. 

Jason.png
Bericht 6 van 6 (799 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help