Re: online thumbnail cache

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

online thumbnail cache

★★ Newbie

Ik was mijn onedrive aan het leegmaken toen ik bij mijn afbeeldingen, fotos van sims 4 CES en de galerij zag. Ik dacht dat deze niet belangrijk waren, dus verwijderde ik er een stuk of 4. Ik besef nu pas dat deze misschien wel belangrijk kunnen zijn. Ik heb hier wat over proberen te zoeken, maar ik kon niets vinden van afbeeldingen verwijderen.

 

 

 

 

Bericht 1 van 4 (330 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: online thumbnail cache

★★★★★ Expert
Hallo @sarahsoenens,

Als je deze verwijderde bestanden niet meer kan terughalen, dan zal je moeten kijken of je deze ergens anders hebt staan, of opnieuw kan aanmaken. Of anders is het jammer genoeg dat ze verloren blijven.
Waarschijnlijk kan je deze bestanden ergens anders opslaan, zoals een USB-opslagmedium, in plaats van deze bestanden toch maar te verwijderen, indien je denkt deze nog te willen gebruiken later.
Het wordt niet aanbevolen om dit soort software te gebruiken, met Origin en diens spellen, omdat deze vaak genoeg voor problemen zorgen.
De Origin cliënt en de spellen van Origin dienen lokaal zijn geïnstalleerd. De opgeslagen spellen, instellingen en andere gegevens dienen ook lokaal worden opgeslagen, waar de Origin cliënt en de spellen van Origin deze ook verwacht te zullen vinden. Andere locaties zijn niet toegankelijk als naar gezocht worden.

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (324 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: online thumbnail cache

Champion

@sarahsoenens Normaal gesproken heb je bij de OneDrive de mogelijkheid om als je iets verwijderd dat binnen dertig dagen weer terug te halen. Als je die foto's niet belangrijk vindt dan kan je ze gewoon verwijderen. 

 

De plaats waar Electronic Arts jouw spelvoortgang en foto's/video's bewaart is hier: *\Documents\Electronic Arts\De Sims 4. Op de plaats van dat sterretje staat normaal gesproken jouw naam of een afkorting ervan. Dat ziet er in jouw computer ongeveer zo uit: 

 

Schermafbeelding 2021-04-25 090712-1.png

 

Misschien dat je kunt controleren of de afbeeldingen die op jouw knipsel staan nog in de map \Documents\Electronic Arts\De Sims 4\Screenshots staan? Als dat zo is dan zitten ze nog wel in je spel en heb je dus eigenlijk alleen een backup ervan verwijderd.

 

Het is wel verstandig om je OneDrive uit te schakelen. Met andere woorden er voor te zorgen dat je niet synchroniseert. Hier kan je er meer over lezen. https://support.microsoft.com/nl-nl/office/onedrive-uitschakelen-of-verwijderen-f32a17ce-3336-40fe-9...

Op die manier voorkom je dat je inhoud van De Sims 4 map op je OneDrive plaatst. Origin kan jouw spel namelijk niet vanaf de OneDrive starten. 

 

Het beste is om de screenshots map van De Sims 4 even te controleren.

 

Veel succes en veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 4 (313 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: online thumbnail cache

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @sarahsoenens,

In de documenten staan vaak de screenshots, mods, video's, etc.. De screenshot die je laat zien is geloof ik van thumbnails als je door bepaalde menu's heen gaat die hij opslaat om dit process te versnellen in de toekomst. Het verwijderen van deze 'cache thumbnails' zou naar mijn weten verder geen effect moeten hebben op jouw gezinnen en zorgt er mogelijk alleen voor dat je bijvoorbeeld opnieuw bepaalde thumbnails zult moeten inladen.

Veel speelplezier!

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 4 van 4 (296 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help