niet ontva

door Bella285
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

niet ontva

★★★ Newbie

Ik heb net de Sims 4 honden en katten besteld en betaald. Toen ik bij betalen op verder wou klikken liep origin vast en is de betaling weg gegaan maar ik heb wel betaald. ik heb net bij mijn rekening gekeken en het bedrag is er al van af. wat moet ik nu doen?!?!

Bericht 1 van 9 (3.775 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: niet ontva

EA SPORTS FC Team

Hoi @Bella285,

 

Een digitale betaling komt meestal direct door waardoor je de uitbreiding gelijk kunt downloaden. 

 

Helaas zit er soms een kleine vertraging tussen waardoor het even kan duren voordat je de aankoop krijgt. Dit duurt maximaal 36 uur waarna je de uitbreiding kunt downloaden en spelen.

 

Ik zie dat ondertussen alles in orde is, veel plezier met Honden en Katten en onze excuses voor de vertraging. 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 9 (3.876 Weergaven)

Alle reacties

Re: niet ontva

EA SPORTS FC Team

Hoi @Bella285,

 

Een digitale betaling komt meestal direct door waardoor je de uitbreiding gelijk kunt downloaden. 

 

Helaas zit er soms een kleine vertraging tussen waardoor het even kan duren voordat je de aankoop krijgt. Dit duurt maximaal 36 uur waarna je de uitbreiding kunt downloaden en spelen.

 

Ik zie dat ondertussen alles in orde is, veel plezier met Honden en Katten en onze excuses voor de vertraging. 

Jason.png
Bericht 2 van 9 (3.877 Weergaven)

Re: niet ontva

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

dag @EA_Jason op het moment heb ik het zelfde probleem als Bella alleen bij de aankoop van de sims 4 gamepack ouderschap. Kunt u bij mij kijken of er een bevestiging is binnengekomen bij jullie dat ik wel heb betaald zodat de gamepack gewoon op mijn account verschijnt. vind het namelijk erg zonde van mijn geld als dit probleem niet opgelost kan worden. graag hoor ik van u

 

Bericht 3 van 9 (3.532 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: niet ontva

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

@iMiauw,

 

Zo te zien is bij jou alles in orde en kan je Ouderschap gaan spelen Standard smile

 

Mogelijk zat er bij jou ook een kleine vertraging in.

Jason.png
Bericht 4 van 9 (3.522 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: niet ontva

★★★ Newbie

Hi @EA_Jason ,

ik heb precies hetzelfde probleem als Bella. Bij mij staat op mijn rekening van de ING dat ik hem gereserveerd heb terwijl ik hem gewoon gekocht heb en op mijn account staat dat mijn game wordt verwerkt. Wat betekent dit precies? Moet ik mij zorgen maken? Het geld is namelijk wel van mijn rekening afgehaald en ik wil het gewoon zo snel mogelijk spelen.

Alvast bedankt!

Bericht 5 van 9 (3.487 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: niet ontva

EA SPORTS FC Team

Hi @Limbietje,

 

Wanneer de bestelling op verwerken staat, krijg je binnen 36 uur de aankoop op jouw account. Het verwerken kan soms eventjes duren. 

 

Ik zie dat de bestelling ondertussen verwerkt is en dat je het spel nu kunt downloaden en installeren :eahigh_file:

Jason.png
Bericht 6 van 9 (3.485 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: niet ontva

★★★ Newbie

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, ik heb het uitbreidingspakket honden en katten gekocht maar er komt nergens downloaden te staan, alleen spelen. Ik heb wel al een bevestigingsmail gekregen. Wanneer ik op het uitbreidingspakket klik staat er dat ik dit pakket al gekocht heb maar dat is het basispakket van Sims 4 niet heb. Ik heb het gewone Sims 4 spel al heel lang met ook al wat andere uitbreidingen. Wat gaat er mis?

Bericht 7 van 9 (3.389 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: niet ontva

EA SPORTS FC Team

Hey @Hildebens123,

 

Waarschijnlijk moet je de uitbreiding nog downloaden en installeren via het Extra Content kopje wanneer je in Origin op De Sims 4 klikt.

Jason.png
Bericht 8 van 9 (3.331 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: niet ontva

★★★ Newbie

Ik heb nu hetzelfde probleem. Heb net het pakket word Beroemd - uit eten - wasgoed accessoires besteld en betaald , maar kan het niet downloaden.

op het klantenportaal staat dat het betaald is maar verwerkt word? wat moet ik doen?

Bericht 9 van 9 (3.250 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-19-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo

JE EA ACCOUNT-ID OF WACHTWOORD VERGETEN?

Je kunt je accountgegevens opnieuw instellen, bijwerken of koppelen.

Meer bekijken op EA Help

black-origin-bg

REGELS EN RICHTLIJNEN ORIGIN FORUM

Volg deze regels en richtlijnen wanneer je iets plaatst op Origin.

De regels lezen