Re: niet meer trap kunne lopen door update

door bernice-12-16
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

niet meer trap kunne lopen door update

★★★ Newbie

hoi hoi,

mijn sims kunnen door de nieuwe update niet meer traplopen iniedergeval mijn sims kunnen niet naar boven er staat niks in de weg boven en beneden niet

dit is erg iritand want ik heb 2 baby's boven die ik nu niet kan verzorgen en de sims moeten in bad en slapen etc maar kan niet

hoe stopt dit? 

Bericht 1 van 10 (1.735 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing
Highlighted

Re: niet meer trap kunne lopen door update

★★ Novice

Bedankt voor de reacties en het meedenken!

ik ben nog eens aan het puzzelen geweest en de trap op verschillende plekken neergezet. Nu heb ik een plek waar die het wel doet. Weet niet wat het probleem was maar denk dan dat met te lage muren.

In thread bekijken

Bericht 8 van 10 (1.474 Weergaven)

Alle reacties

Re: niet meer trap kunne lopen door update

★★★★★ Expert
Hallo @linettelove,

Heb je getest door een nieuwe trap erbij te plaatsen? Dan misschien de oude en bestaande trappen verwijderen.
Heb je getest met een andere Sim of huishouden? Zo nodig eentje maken of kiezen uit de standaard aanbod.
Door de update kunnen acties / functies anders werken en zelfs weggehaald zijn.
Mocht je soms cheatcodes en/of aangepaste inhoud gebruiken, dan hebben die misschien ervoor gezorgd dat je dit soort problemen ondervind. Probeer de basisstappen eens.


Groetjes.
Bericht 2 van 10 (1.728 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: niet meer trap kunne lopen door update

Champion
@linettelove Met de patchupdate is er ook iets nieuws aan de bouw modus toegevoegd. Je kan nu, ook in het basisspel, platforms bouwen in de simhuizen en op de kavels. Hierdoor is er ook iets gewijzigd in de manier waarop funderingen werken. Als je een fundering had kan het zijn dat je de trap zal moeten vervangen.
Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 10 (1.725 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: niet meer trap kunne lopen door update

★★★★★ Expert
Is het inmiddels verholpen, @linettelove?
Bericht 4 van 10 (1.606 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: niet meer trap kunne lopen door update

★★ Novice

Ik heb geprobeerd een heel nieuw huis te bouwen maar het probleem blijft dat mijn sims de trap niet willem/kunnen gebruiken. Mijn peuter kruipt wel de trap op.

Bericht 5 van 10 (1.498 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: niet meer trap kunne lopen door update

Community Manager (retired)
@bernice-12-16 Gebeurt dit ook als je een nieuwe familie in een nieuwe wereld maakt om te testen?

Gebruik je toevallig enige aanpassingen zoals mods?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 10 (1.493 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: niet meer trap kunne lopen door update

Champion

@bernice-12-16  Zou je een screenshot van de situatie en van jouw huis kunnen maken en bijvoegen? Misschien is het ook wel goed om dan een screenshot van de trap te maken. dan kunnen we bestuderen waar het aan zou kunnen liggen. Als je gebruik maakt van platforms in je huis kan het gebeuren dat de trapgaten te klein worden om volwassen Sims door te laten. Peuters en kinderen kunnen dan wel naar boven maar tieners en jongvolwassen niet meer. 

Je zou dit misschien kunnen oplossen door de hoogte van de verdieping/etage aan te passen. In de bouwmodus kan je de hoogte van een kamer aanpassen en daarmee gelijk de hoogte van de hele etage. Zie screenshot. 

 

Schermafbeelding 2021-01-11 212823.png

 

Bij een lage muur en een of twee platform hoogtes kan je wel een trap plaatsen maar de ruimte boven het hoofd van een volwassen Sim wordt dan erg klein. Als je dan ook nog eens een lamp ophangt is dat gelijk een obstakel. Je Sims gooien dan de armen in de lucht en kunnen niet verder lopen.

 

Als je de screenshot als bestanden bijvoegt, kunnen we er eens goed naar kijken.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 10 (1.480 Weergaven)
Highlighted

Re: niet meer trap kunne lopen door update

★★ Novice

Bedankt voor de reacties en het meedenken!

ik ben nog eens aan het puzzelen geweest en de trap op verschillende plekken neergezet. Nu heb ik een plek waar die het wel doet. Weet niet wat het probleem was maar denk dan dat met te lage muren.

Bericht 8 van 10 (1.475 Weergaven)

Re: niet meer trap kunne lopen door update

Champion
@bernice-12-16 Fijn dat je het hebt kunnen oplossen!
Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 10 (1.458 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: niet meer trap kunne lopen door update

★★★★★ Expert
Fijn om te horen dat het is opgelost, @bernice-12-16.
Soms kan het wat meer uitzoeken en proberen zijn als je bepaalde zaken wilt bouwen of neerzetten. Ook kunnen bepaalde items of gevallen niet (goed) samenwerken, zoals je graag zou willen.

Groetjes.
Bericht 10 van 10 (1.265 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help