mods map kwijt

door baltenaard
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

mods map kwijt

★★★ Novice

hallo, ik ben mijn het mapje mods kwijt, maar alle oude mods die ik eerder had gedownload zijn er nog wel. en als ik op elektronic arts klik dan komt er geen sims 4 te staan maar EA services. en als ik daar weer op klik dan komt er te staan license, en dan komt ik op een bestand genaamd 1011164.dlf en die kan ik ook niet openen het is gewoon een bestand met het Origin logo er op. ik heb ook al geprobeerd om een nieuwe map voor mijn mods an te maken maar die komen dan niet in het spel. wat kan ik nu nog doen?

Bericht 1 van 18 (1.441 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: mods map kwijt

Champion
@baltenaard speel je De Sims 4 op een MacOS of Windows pc en heb je al geprobeerd om De Sims 4 te repareren via Origin? Zo nee, ga dan naar de spelbibliotheek in Origin en klik met de rechter muisknop op de tegel van de Sims 4 en kies in het dropdown menu de optie repareren.

Als je bent overgestapt op EA-Desktop of play dan zal je de Sims via die optie moeten downloaden.

Ik zal ook nog eens navragen waar de code 1011164.dlf voor staat.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 2 van 18 (1.436 Weergaven)

Alle reacties

Re: mods map kwijt

Champion
@baltenaard speel je De Sims 4 op een MacOS of Windows pc en heb je al geprobeerd om De Sims 4 te repareren via Origin? Zo nee, ga dan naar de spelbibliotheek in Origin en klik met de rechter muisknop op de tegel van de Sims 4 en kies in het dropdown menu de optie repareren.

Als je bent overgestapt op EA-Desktop of play dan zal je de Sims via die optie moeten downloaden.

Ik zal ook nog eens navragen waar de code 1011164.dlf voor staat.

Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 18 (1.437 Weergaven)

Re: mods map kwijt

★★★★★ Expert
Dan zit je in de verkeerde map, @baltenaard.

Open de map "Mods", die je weer in je "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4" kan terugvinden, voor de Nederlandstalige versie van De Sims 4.
Bekijk ook de instructies die met aangepaste inhoud worden meegeleverd, over hoe je deze dient te installeren en gebruiken.

Het betreffende bestand dien je beter met rust laten, aangezien deze het vereist is om de Origin cliënt juist te laten werken.

Ook gebruik je blijkbaar geen Windows dan.

Groetjes.
Bericht 3 van 18 (1.425 Weergaven)

Re: mods map kwijt

★★★ Novice
@RealSimmor0 heel erg bedankt ik zal het zeker proberen en nee ik gebruik geen windos maar macOS. groet
Bericht 4 van 18 (1.417 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mods map kwijt

★★★ Novice
@Trismagistos heel erg bedankt voor deze oplossing diesel ik ook nog even gaan proberen, en ik werk op een macOS
Bericht 5 van 18 (1.416 Weergaven)

Re: mods map kwijt

[ Bewerkt ]
Champion

@baltenaard  Ik heb nog even geïnformeerd naar de code 1011164.dlf en het blijk dat dat te maken heeft met een download error van De Sims 4 in Origin. Als het goed is zou je dit probleem dus al hebben opgelost door Origin opnieuw te installeren en daarna de Sims 4 opnieuw te downloaden. Er is op het Engelstalige forum door een van de Hero's een draadje aangemaakt dat je hier kunt vinden: ❗️ Download error Origin is not able to download Sims 4 "DiP_STAGED" - Pagina 19 - Answer HQ (ea.com... Als je hulp nodig hebt met de vertaling ervan dan moet je dat maar laten weten. 

 

Het komt er kort gezegd op neer dat De Sims 4 in sommige gevallen wordt ge-updatet in een andere map dan de originele installatiemap. Je Mac maakt dan naast de standaard /Users/[User1]/Applications map ook een nieuwe aan. Verplaats in dat geval de Sims applicatie van de gebruikers map (users) naar de Systeem map. Pas deze locatie (dit adres) ook aan in Origin. Klik daarvoor op Origin, applicatie instellingen en installaties en opgeslagen spellen. Sluit origin daarna af en reset de applicatie Origin. Login en repareer de Sims 4 zoals eerder omschreven.  

 

Veel plezier met spelen. 😉

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 18 (1.398 Weergaven)

Re: mods map kwijt

★★★ Novice
@Trismagistos heel erg bedankt voor je hulp ik ga het proberen en ik hoop dat het werkt.
Bericht 7 van 18 (1.372 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mods map kwijt

★★ Novice

Ik heb mijn Sims spellen pas verplaatst naar een harde schijf! Ik dacht mijn mods ook goed overgezet te hebben, ze staan namelijk wel in een mapje op de harde schijf…

alleen zie ik ze niet in de Sims als ik het speel.

wie heeft er een idee hoe ik dat weer kan fixen? 

Bericht 8 van 18 (1.144 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mods map kwijt

Champion

Hey @Jeffreydejong7 

 

Check even of je ook de vinkjes hebt gezet bij overige om je cc en mods aan te zetten. Kijk op dit screenshot:

 

Schermafbeelding 2022-01-31 232149.png

 

Als je die wel hebt gezet dan zou je kunnen proberen om je spel eerst even te repareren.

 

Laat even weten of je hier iets aan hebt.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 9 van 18 (1.134 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mods map kwijt

★★★★★ Expert
Spelvoortgang en instellingen worden apart bewaard dan de spelgegevens, @Jeffreydejong7.
Je dient deze lokaal te bewaren en bereikbaar houden.
Standaardlocatie zal in je "Documenten\Electronic Arts\De Sims 4\" zijn.

Controleer dat aangepaste inhoud is ingeschakeld bij De Sims 4.
Lees de meegeleverde documentatie, of anders, contact opnemen met hun maker, als er nog steeds onduidelijkheid is.

Als je een andere speltaal gebruikt, dan worden de spelvoortgang en instellingen in een andere map bewaard.
Dit geld ook als je "De Sims 4 - Legacy Editie" gebruikt.

Wanneer je De Sims 4 opnieuw is geïnstalleerd en je wilt de reservekopie terugplaatsen, zorg dan eerst dat je De Sims 4 goed kan starten en afsluiten.

Groetjes.
Bericht 10 van 18 (1.130 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help