Re: mijn spel loopt vast als ik een huisdier wil maken!!

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

mijn spel loopt vast als ik een huisdier wil maken!!

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

heey,

Ik heb sinds kort de sims 4 honden en katten en heb een probleem. Als ik een kat maak gaat dat gewoon zonder problemen maar als ik dan een hond wil maken dan loopt het helemaal vast.

Ik heb al een paar dingen geprobeerd en dus ook al op veel sites gekeken. Toen ik op een site kwam en zag dat je laptop 46 bit moet zijn ging ik daar even voor kijken en toen zag ik dat mijn laptop gewoon op een 46 bit draait. Ik weet dus eigenlijk niet wat ik moet doen hopelijk jullie wel. alvast bedankt!!

Bericht 1 van 2 (357 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: mijn spel loopt vast als ik een huisdier wil maken!!

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Heey @indykossen2004,

 

Het klopt inderdaad dat je een 64 bit systeem nodig hebt om De Sims 4 Honden en Katten op te kunnen starten, maar er zijn ook andere systeemvereisten. 

 

Deze kan ik voor je controleren wanneer je hier een DxDiag plaatst. Soms komt het voor dat jouw videokaart het niet aankan of dat je niet genoeg RAM geheugen hebt. 

 

Een andere mogelijke oorzaak van het probleem zijn mods of custom content  (CC). Schakel deze uit om te zien of dit een verbetering geeft.

 

Vergeet niet eerst het spel via Origin te repareren door in Origin op De Sims 4 te klikken met de rechtermuisknop en te kiezen voor "Repareren". 

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (413 Weergaven)

Alle reacties

Re: mijn spel loopt vast als ik een huisdier wil maken!!

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Heey @indykossen2004,

 

Het klopt inderdaad dat je een 64 bit systeem nodig hebt om De Sims 4 Honden en Katten op te kunnen starten, maar er zijn ook andere systeemvereisten. 

 

Deze kan ik voor je controleren wanneer je hier een DxDiag plaatst. Soms komt het voor dat jouw videokaart het niet aankan of dat je niet genoeg RAM geheugen hebt. 

 

Een andere mogelijke oorzaak van het probleem zijn mods of custom content  (CC). Schakel deze uit om te zien of dit een verbetering geeft.

 

Vergeet niet eerst het spel via Origin te repareren door in Origin op De Sims 4 te klikken met de rechtermuisknop en te kiezen voor "Repareren". 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (414 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help