Help ons Answers HQ te verbeteren! Meedoen aan onderzoek Nee, bedankt

mijn sims verouderen niet meer

door hoedjemetplezier
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

mijn sims verouderen niet meer

★★ Newbie

normaal staat boven de eigenschappen altijd een balkje en als ja daar op gaat staan met je muis, dan kan je zien hoeveel dagen je sim nog heeft tot dat hij verouderd. bij mij staat het balkje er wel maar kan je niet meer zien hoe lang nog en het balkje word ook niet meer gevuld met groen. het groene blijft de hele tijd op de zelfde plek staan. daarnaast verouderen mijn sims ook niet meer van zelf. je kan ze wel zelf verouderen. maar ik vond het altijd wel fijn dat je sims een bepaalde tijd hebben tot ze jarig worden en dan een melding krijgen dat ze jarig zijn. ik vind dit heel vervelend en ik hoop dat jullie daar iets aan kunnen doen

Bericht 1 van 2 (121 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn sims verouderen niet meer

★★★★★ Expert
Waarschijnlijk heb je de instellingen hiervoor gewijzigd, gebruikte cheatcodes of gebruik je soms aangepaste inhoud ("modificaties"), @hoedjemetplezier.
Controleer of dit probleem ook voorkomt met een andere Sim / huishouden.
Ontdoe De Sims 4 van alle aangepaste inhoud, repareer dan De Sims 4 via de Origin cliënt. Is De Sims 4 ook bijgewerkt.
Test met een nieuwe of standaard Sim / huishouden of daarmee je probleem is verholpen.

Groetjes.
Bericht 2 van 2 (115 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help